استقلال قطعاً اول یا دوم خواهد شد/ قهرمانی تیم ملی دور از دسترس نیست

سرویس ورزش مشرق – در روزهایی که باشگاه استقلال کمترین اطلاعاتی درباره اقدامات نقل و انتقالات این باشگاه در اختیار رسانه ها قرار می دهد عنوان شده که سرور جپاروف بازdکن فصل پیش استقلال به اتفاق امید نورافکن در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارند.

نصراله عبداللهی در گفت و گو با مشرق، علاوه بر توضیح درباره وضعیت تیم استقلال، در آستانه برگزاری مسابقات جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۹ در این باره هم صحبتهایی انجام داد.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبر از جذب جپاروف از زبان فتحی


جپاروف در ترانسفرمارکت بازیکن استقلال شد!

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

*سرور جپاروف استقلالی شد یا نه؟

- توافقاتی با این بازیکن صورت گرفته تا برگردد. ولی هنوز هیچ چیز تمام تمام نشده است.

* اما در صفحه این بازیکن در ترانسفر مارکت نام استقلال تهران به عنوان تیم جدید این بازیکن نوشته شده است؟

- در این باره مدیر باشگاه توضیح می دهد. من می دانم که در حال مذاکره با او هستند و البته خودم امیدوارم که او برگردد. چون قطعا بودن جپاروف کنار علی کریمی و فرشید باقری مثلث خوبی در خط هافبک استقلال تشکیل خواهد شد. البته محسن کریمی و داریوش شجاعیان هم در نیم فصل دوم به تیم اضافه خواهند شد و این دو نیز بار تهاجمی تیم در فاز هجومی را بیش از نیم فصل اول می کنند.

* در کل نگاه مثبتی به دور برگشت دارید؟

- قطعا! استقلال با قدرت بیشتری نسبت به نیم فصل اول به دور برگشت بازمی گردد و قطعا با ایستادن در یکی از دو جایگاه اولی یا دومی به کارش پایان می دهد.

* نیم فصل اول را چطور ارزیابی می کنید؟

- این نیم فصل تحت تأثیر اتفاقات نقل و انتقالاتی تابستان گذشته به نیم فصل تمرینی برای رسیدن تیم به شرایط مطلوب صرف شد. تیم کم کم از اواسط راه به فرم ایده آلش برگشت و دیدید که در ۴، ۵ هفته آخر نتایج خوبی هم گرفت و چه بسا اگر مسابقات تعطیل نمی شد این روند رو به رشد هم قرار می گرفت.

* برای لیگ قهرمانان و خط حمله تان فکری نمی کنید؟

- ما به اندازه کافی بازیکن در خط حمله داریم.

* اما تبریزی خیلی کم گل زده و هیچ شباهتی به تبریزی که در ذوب آهن بازی می کرد ندارد؟

- این طبیعی است که بازیکنی در تیم استقلال نتواند سریع با جو باشگاه بزرگ جدیدش خو بگیرد. تبریزی در نیم فصل دوم راه می افتد و قول می دهم موتور گلزنی اش در دور برگشت همه حریفان استقلال را آزار بدهد.

* در آستانه ورود تیم ملی به جام ملتهای آسیا چه پیش بینی از این رقابتها دارید؟

- ما تیم خوبی داریم که البته سرمربی خوبی هم دارد. بچه های تیم ملی یک سالی است که به دلیل برگزاری اردوهای جام جهانی کنار هم بوده اند و از این نظر هماهنگی بالایی دارند. حرف هم را می فهمند و از آن مهمتر همه شان حرف کی روش را متوجه می شوند. انشاالله که بروند و با قهرمانی که در دسترس است دل همه ما را شاد کنند.

* شما چه خاطره ای از جام ملتها دارید؟

- من که به شخصه خیلی دوست دارم تیم ملی خاطرات تلخ مسابقات سال ۱۹۸۰ کویت را از ذهنم پاک کند. در آن سال ما در شرایطی به رقابتها اعزام شده بودیم که در ایران جنگ بود و همه فکر و ذکرمان این بود در شهرهای مرزی چه اتفاقی در حال رخ دادن است. اصلا تمرکز نداشتیم ولی با این حال در نیمه نهایی با شکست به کویت از رسیدن به فینال بازماندیم.

* اوضاع سختی بود؟

- خیلی سخت بود. هیچ یک از بچه های تیم تمرکز لازم را نداشتند. از سال ۱۹۷۶ که ما قهرمان شدیم تا امروز این برای ما به یک حسرت تبدیل شده که باز هم قهرمان جام ملتها شویم و امیدوارم که این بار این قهرمانی بدست بیاید.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تغییراتی که می تواند برگ برنده استقلال باشد

چ دسامبر 26 , 2018
دریافت 6 گل خورده در 15 مسابقه و 10 کلین شیت باعث &#15...