هفته ششم لیگ برتر/ بهزاد غلامپور: پنالتی گل گهر درست نبود؛ از حسینی صدرصد راضی ام!

بهزاد غلام پور

مربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با گل گهر گفت: پنالتی که اعلام شد مشکوک بود و فکر کنم پنالتی درست نبود وسختگیرانه بود.

به گزارش استقلال نیوز، بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال در نشست خبری پس از بازی با گل گهر حضور یافت و به سوال خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

  

پنالتی که اعلام شد مشکوک بود

فکر می کنم یکی از بهترین بازی هایمان را انجام دادیم از آن عقب خوب کار می کردیم و توپ را به گردش در می آوردیم و موقعیت گل خلق می کردیم و گل هم زدیم. پنالتی که اعلام شد مشکوک بود و فکر کنم پنالتی درست نبود وسختگیرانه بود. در نیمه دوم هم بازی دست ما بود و موقعیت داشتیم که گل های بعدی را هم بزنیم این سه امتیاز به ما خیلی کمک کرد.

* از سیدحسین حسینی صدرصد راضی ام

از عملکرد او صدرصد راضی ام. او دروازه بانی 27 ساله است که در تیمی بازی می کند که 30 میلیون هوادار دارد و شرایطش هم خوب است. فصل گذشته هم خیلی خوب دروازه بانی کرده است و اصلا هم استرس ندارد. امروز هم بعد از گل دوم تیم ما یک موقعیت تک به تک را از حریف گرفت و اصلا هم استرس ندارد.

گل گهر تیم خوبی است

گل گهر تیم خوبی است ولی ما محکوم به برد بودیم و به هدف مان هم رسیدیم.

 اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هفته ششم لیگ برتر/ بهزاد غلامپور: با روحیه عالی به دیدار گل گهر خواهیم رفت؛ حکم کمیته انضباطی در حق ما سختگیرانه بود

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته ششم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل گل گهر: داوری اصلاً در حد لیگ نیست!

ج اکتبر 4 , 2019
اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از برتری مقابل گل گهر سیرجان گفتند: پنالتی عجیب و غریبی برای گل گهر گرفته شد.  به گزارش استقلال نیوز، اعضای تیم فوتبال استقلال ایران پس از برتری مقابل گل گهر سیرجان از هفته ششم لیگ برتر، صحبت هایی در میکس...