فکری اشتباهاتش را قبول کند

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی اظهار داشت: عملکرد بازیکنان استقلال در بازی با سپاهان دور از انتظار بود آنها نتوانستند کوچک‌ترین بازدهی مثبت در این مسابقه داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه تعصب از استقلال رفته است و دیگر بازیکنان همچون گذشته برای این تیم تلاش و از خودگذشتگی ندارند.  

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: زمانی که ما در استقلال بازی می‌کردیم به جای اینکه دنبال مسایل حاشیه‌ای باشیم فقط سعی می‌کردیم،  بهترین نمایش را در ترکیب داشته باشیم. اینکه بخواهیم به خاطر پول اعتراض کنیم جایی در تفکرات بازیکنان نداشت.

بیانی تصریح کرد: خط دفاعی استقلال در بازی با سپاهان فاجعه برانگیز بود، آنها از مهار بازیکنان سپاهان عاجز بودند و همین باعث شد تا حریف به راحتی خلق موقعیت کند.

وی تاکید کرد: محمود فکری باید اشتباهاتش را بپذیرد و قبول کند در طول این مدت که هدایت آبی‌پوشان را بر عهده داشته نتوانسته انتظارات را برآورده سازد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: سرمربی استقلال اگر نتواند در بازی‌های آینده به شرایط تیم سروسامان ببخشد باید به فکر جدایی از استقلال باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بعضی از بازیکنان استقلال مقابل سپاهان راه می رفتند

چ فوریه 17 , 2021
به گزارش مشرق، مسعود اقبالی در مورد پدیده بازیکن سالاری در فوتبال ایران که در نیم فصل اول لیگ برتر بیستم در برخی تیم‌ها به وجود آمده اظهار داشت: وقتی قانون و مقررات در فوتبال مان کاملا حاکم نباشد هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. بازیکن سالاری، مربی سالای...