چرا انحصارگرایان جهانی به ایران چشم دارند؟!

به گزارش مشرق، ابوقاسم، فعال رسانه در کانال ایتای خود نوشت:

عزیزان آینده برای ما ایرانی ها بسیار مهم است.

این سرنوشت تاریخ ملت ایران است که راه گریزی هم از آن ندارد.

جبر تاریخی وجغرافیایی در این مساله (اینکه ما در بطن رویدادهای تاریخ ساز به عنوان بخشی از ماجرا حضور داریم) بی تاثیر نیست.

اما تنها راه ملت ایران انتخاب عزت و استقلال است، طمع بیگانگان به منابع،معادن و جغرافیا و...به کنار، مساله تنها این نیست.

استعداد فکری نامحدود ملت ایران مهم‌ترین عامل اساسی برای استعمار و اضمحلال هویت ایرانی‌ها توسط انحصارگرایان جهانی بوده و هست.

صرف نظر از اینکه مساله را چگونه می فهمیم باید تاکید کنم که ایران و ایرانی ها همیشه در نقطه عطف تحول معنوی و فکری جهان و همچنین گذار از نظم های متعدد قرار داشته و دارند و در عصر کنونی نیز شرایط به گونه ای رقم خورد که در بنیاد تحولات جهانی قرار گرفته اند.

این تنها سناریوی موجود برای ملت ایران بود تا از تارهای ذهنی در هم تنیده شده استعمار خارج شود. ما بقی گزینه ها بازگشت به استعمار بود.

مهم ترین چالش پیش روی ایرانی‌ها فاصله از فهم جهانی خود و استعداد کلان نگری است، همان مساله ای که نقطه ممتاز ایرانی ها است و دشمنان از آن می ترسند. و البته ماهم نسبت به از دست رفتن این نگاه می‌ترسیم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ضرر آشکار استقلال و پرسپولیس از یک بازیکن غیرمجاز سپاهان/ ملی‌پوشی که صدرنشینی زردپوشان را زیر سوال برد!

ج دسامبر 29 , 2023
سرویس ورزش مشرق - در جمع بازیکنانی که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به عنوان محرومان باشگاه سپاهان اعلام شد نام یک بازیکن بیش از سایرین جلب توجه می کند.یک روز پیش از دیدار تیم سپاهان مقابل گل گهر سیرجان اعلام شد پیام نیازمند، رضا شکاری، هادی محم...