اردوی استقلال در امارات، به یک شرط!

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر برپایی اردوی استقلال در امارات به گوش می‌رسید. جواد نکونام قصد دارد آماده سازی مناسبی را در تعطیلات طولانی نیم‌فصل برای شاگردانش در نظر بگیرد و به همین خاطر اردوی امارات یکی از پلن‌های خوب او محسوب می‌شود.

با این حال برگزاری اردوی استقلال در امارات و حضور در یک تورنمنت چهارجانبه قطعی نیست و نکونام یک شرط بزرگ برای رفتن به اردو تعیین کرده است.

سرمربی استقلال در این خصوص گفت: «در این مدت که تیم ملی بازی دارد، ما هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم. باشگاه اردویی را پیشنهاد داد تا در تورنمنتی در امارات حضور پیدا کنیم که اگر شرایط ایده‌آل باشد و بازیکنان موردنظرمان جذب شود، قطعا شرکت می‌کنیم.»

او افزود: «بازیکنان ملی‌پوش نمی‌دانم یکی یا دو بازیکن داشته باشیم، به نفراتی نیاز داریم که در این اردو شرکت کنیم. لیست بازیکنان مدنظر را به باشگاه داده‌ام.»

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

به مورایس حق می دهم به فوتبال ما کنایه بزند/ استقلال با نکونام در حد انتظار نتیجه گرفت

ی دسامبر 31 , 2023
سرویس ورزش مشرق - ستار همدانی بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با مشرق، درباره عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: برخلاف آنهایی که تصور می‌کردند استقلال نمی‌تواند در فصل جاری لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد من با توجه به اسامی نفراتی که در این تی...