هفته هفدهم لیگ برتر/ حواشی دیدار ملوان و استقلال: حضور یک استقلالی قدیمی در ورزشگاه و بازگشت هاشمی‌نسب!

حواشی دیدار  ملوان و استقلال

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) که هفته گذشته روی نیمکت آبی‌پوشان حضور نداشت، در بازی با ملوان روی نیمکت این تیم نشسته است.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های  ملوان بندرانزلی  و  استقلال(تاج) ایران  از ساعت 17:15 امشب پنجشنبه(3 اسفند 1402) از هفته هفدهم لیگ برتر فصل 1402/1403 در ورزشگاه سیروس قایقران(سن سیروس) انزلی و با حضور هواداران دو تیم برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

لیدر معروف ملوان به سمت هواداران استقلال رفت و ضمن خیر مقدم از آنها خواست او را در شعار معروفش همراهی کنند.

* جلال مرادی ناظر داوری دیدار تیم های ملوان و استقلال تهران را بر عهده دارد در محل استقرار داوران جا ماند.

* هواداران ملوان از زمان گرم کردن تیم‌شان تا شروع بازی با تشویق‌های بی‌امان خود ملوان را تشویق کردند. آنها با شروع بازی، با روشن کردن مواد آتش‌زا نمای خاصی به ورزشگاه دادند.

* آرش برهانی، مهاجم پیشین استقلال که هدایت شهرداری آستارا در لیگ دسته اول را برعهده دارد در ورزشگاه حضور دارد و با اعضای تیم استقلال خوش و بش کرد.

* مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال که هفته گذشته در دیدار با صنعت نفت غیبت داشت و شایعاتی در رابطه با قهر او منتشر شده بود در این دیدار روی نیمکت آبی‌پوشان حضور دارد.

* مهدی تارتار، سرمربی ملوان پیش از شروع بازی به سمت جواد نکونام رفت و با سرمربی استقلال خوش و بش کرد.

* زبیر نیک‌نفس، هافبک استقلال که هفته گذشته در لیست 18 نفره قرار نداشت امروز جای آرش رضاوند که محروم است در لیست آبی‌پوشان قرار گرفته است.

* امید حامدی فر هافبک جوان آبی‌های تهران در نیمه اول  یک کارت زرد دریافت کرد.پیش از این تصور بر این بود که حامدی فر 3 کارته است و با دریافت کارت زرد در این دیدار، بازی سپاهان را از دست خواهد داد اما درواقع این بازیکن یکبار و به خاطر دریافت کارت زرد در دربی 4 کارته شده و در بازی هفته سیزدهم مقابل نساجی محرومیت انضباطی را پشت سر گذاشته است.به این ترتیب، این بازیکن درحال حاضر 2 کارته است و مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد.

* دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و  استقلال(تاج) ایران از هفته هفدهم لیگ برتر 23 با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

* حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قضاوت علی اصغر مومنی در دیدار تیم‌های ملوان و استقلال اظهار داشت:

عملکرد داوری در مجموع خوب و قابل قبول بود. تصمیمات مهم و تأثیرگذار هم پیش نیامد، اما اشکالات زیادی وجود داشت. 3 بار این اتفاق رخ داد که بازیکنان استقلال توپ را به اوت زدند، اما خودشان با تصمیم داور اقدام به پرتاب کردند. شاید اینها تصمیمات مهمی نباشد، اما زمانی که تکرار می‌شود، باعث اعتراض بازیکن و مربی حریف می‌شود.

در بار دوم که این اتفاق رخ داد، بازیکن ملوان اعتراض کرد و داور هم به او کارت زرد نشان داد، آن هم در حالی که داور باعث این اخطار شده بود. در واقع چنین اتفاقاتی باعث ایجاد فشار روی داور می‌شود.

بازیکنان دو تیم در ضربات آزاد و کرنر همدیگر را بغل می‌کردند و مانع از حرکت یکدیگر می‌شدند و داور نیز به این صحنه‌ها بی‌توجه بود. او شانس آورد که این صحنه‌ها منجر به پنالتی نشد، چون همان طور که گفتم، فشار روی داور را زیاد می‌کرد. در واقع او باید به اعضای دو تیم در چنین صحنه‌هایی تذکر و حتی اخطار می‌داد تا کار به گرفتن پنالتی نکشد.

مومنی داور بی‌تجربه‌ای نیست و چندین سال است که قضاوت می‌کند. مسئله مهم این است که داوران ما استانداردهای قضاوت را رعایت نمی‌کنند. بازیکنان هم به این نوع داوری عادت می‌کنند و در مسابقات بین‌المللی با مشکل مواجه می‌شوند. اینها وظیفه کمیته داوران است که خواستار قضاوت استاندارد از داوران باشد.

   

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

هفته هفدهم لیگ برتر/ ملوان در انزلی فقط شانس آورد؛ قوها مفت از دست استقلال پریدند!

هفته هفدهم لیگ برتر/ تساوی ملوان و استقلال در نیمه نخست؛ شانس، غریبه با آبی‌ها!

هفته هفدهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ملوان؛ ماشاریپوف به شکار قو می‌رود!

واکنش باشگاه استقلال به اعتراض عجیب مدیرعامل ملوان به داور بازی فردا

داوران هفته هفدهم لیگ برتر 02/03 مشخص شدند؛ داور شمالی قاضی دیدار ملوان بندرانزلی و استقلال!

ساعت دیدار ملوان بندرانزلی و استقلال تغییر کرد 

هفته شانزدهم لیگ برتر/ شلیک مهندسی شده به قلب نفت آبادان؛ موقعیت‌سوزی فراوان استقلالی‌ها روی اعصاب بود

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته هفدهم لیگ برتر/ ملوان در انزلی فقط شانس آورد؛ قوها مفت از دست استقلال پریدند!

پ فوریه 22 , 2024
دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و استقلال(تاج) ایران از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید. به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های ملوان بندرانزلیو استقلال(تاج) ایران در دیدار خود از هفته هفدهم لیگ برتر فصل 1402/1...