اکبر کارگرجم: بازیکنان باید لیگ قهرمانان را فراموش کنند؛ استقلال قرار نیست همه بازی هایش را برنده باشد

کارگر جم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازیکنان بهتر است دیگر لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کنند و با قدرت به فکری قهرمانی در لیگ برتر باشند.

       

 به گزارش استقلال نیوز، اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفت وگو با تسنیم، در خصوص شرایط استقلال پیش از بازی با ذوب آهن و ارزیابی آخرین وضعیت این تیم با هدایت مجیدی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بازیکنان باید لیگ قهرمانان را فراموش کنند

استقلال باید سعی کند امتیازی از دست ندهد. این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد و بی‌جهت نباید امتیاز از دست بدهد. بازیکنان باید لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کنند و به فکر بازی‌های داخلی باشند.

* برای جانشینی کمالوند چیزی که زیاد است مربی خوب استقلالی است

در خصوص جدایی آقای کمالوند هم به نظرم چیزی که فراوان است، مربی خوب ایرانی و البته استقلالی است. یک تیم بزرگ نباید با رفتن یک مربی یا بازیکن تضعیف شود. تیم بزرگ اگر مدیر، مربی و سرپرست و بازیکنی از دست بدهد، نباید در روند کاری‌اش تأثیری داشته باشد.

*  استقلال قرار نیست همه بازی هایش را برنده باشد

مجیدی مربی جوانی است و باید مورد حمایت قرار بگیرد. هر کسی در استقلال مربی باشد، هواداران بدانند این تیم هم ممکن است باخت داشته باشد و قرار نیست همه بازی‌هایش را ببرد.

 

 

خبار باشگاه استقلال


پرویز برومند: استقلالی ها لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کنند؛ تحرکات داخلی برای تضعیف استقلال کاملاً مشهود است

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عباس سرخاب: استقلال نباید در باد لیگ قهرمانان بخوابد؛ آرمان رمضانی از نظر روحی و روانی نیاز به فرصت دارد

ش مه 8 , 2021
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازیکنان و کادرفنی مطمئنا باید بازی های لیگ قهرمانان را فراموش کنند و فقط به به فکر لیگ برتر و جام حذفی باشند.    به گزارش استقلال نیوز، عباس سرخاب پیشکسون استقلال (تاج) در گفتگو با فارس در خصوص شرایط آبی...