مجیدی از ۲ بازیکن پر حرف و حدیث استفاده می‌کند

به گزارش مشرق، شب گذشته باشگاه استقلال دو نامه را منتشر کرد که پیگیری این باشگاه برای معافیت موقت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را نشان می‌داد. استقلالی‌ها بر اساس موضوع حضور این دو بازیکن در اردوهای تیم ملی را ملاک معافیت موقت آنها خطاب کرده‌اند.

این نامه‌ها از مدت‌ها قبل ارسال شده است اما هنوز پاسخی از ارگان‌های ذی ربط به باشگاه داده نشده و به همین دلیل مسئولان استقلال طی صحبت با فرهاد مجیدی از او خواسته‌اند که از هفته نوزدهم لیگ برتر فعلا از یزدانی و مرادمند در ترکیب اصلی استفاده نکند، چرا که بازی کردن آنها در صورت نیامدن پاسخ نامه‌ها غیرقانونی است و تبعاتی برای باشگاه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

بازگشت مجیدی به تمرینات آبی‌پوشان

البته مجیدی از اینکه موضوع سربازی یزدانی و مرادمند حل نشده، ناراحت است اما می‌داند با این شرایط چاره‌ای جز کنار گذاشتن موقت آنها ندارد. با این حال، مسئولان استقلال به مجیدی اطمینان خاطر داده‌اند که بحث پروسه نامه‌نگاری‌ها طول نمی‌کشد و امکان دارد در این هفته پاسخ برسد و یزدانی و مرادمند در ترکیب آبی‌پوشان قرار بگیرند.

تیم  استقلال چهارشنبه هفته جاری در هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فجرسپاسی شیراز خواهد رفت. 

منبع: میدان نیوز

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پس از ترند #ارزشگذاری_ناعادلانه توسط استقلالی ها؛ امشب توفان توییتری با کلید واژه #حق_قانونی_استقلال

ش فوریه 19 , 2022
هواداران استقلال این روزها مسالمت آمیزترین راه اعتراض به پایمال شدن حقوق اولیه باشگاه خود را در ترند خواسته های خود در فضای مجازی دیده و به این شکل اعتراض خود را علنی می کنند. به گزارش استقلال نیوز؛ هواداران استقلال که در مکتب هواداری خود آموخته ان...