پس از ترند #ارزشگذاری_ناعادلانه توسط استقلالی ها؛ امشب توفان توییتری با کلید واژه #حق_قانونی_استقلال

هواداران استقلال

هواداران استقلال این روزها مسالمت آمیزترین راه اعتراض به پایمال شدن حقوق اولیه باشگاه خود را در ترند خواسته های خود در فضای مجازی دیده و به این شکل اعتراض خود را علنی می کنند.

به گزارش استقلال نیوز؛ هواداران استقلال که در مکتب هواداری خود آموخته اند که در مقابل تک تک توطئه های دشمنان به اشکال مختلف ایستادگی کنند بار دیگر دست به کار شده و به دنبال جلوگیری از پایمال شدن حق قانونی باشگاه خود هستند. 

یکی از بهترین و موثرترین راهها ترند خواسته های به حقشان در صفحات مجازی است که در چند روز گذشته با ترند واژه #ارزشگذاری_ناعادلانه از قیمت گذاری عجیب سازمان خصوصی سازی در بحث واگذاری دو تیم پایتخت، گلایه کرده و خواهان  قیمت گذاری مجدد شدند.

حال بار دیگر با بحث دخالت های مشکوک عوامل یک تیم خاص در مشمولیت دو بازیکن استقلال، هواداران آبی دل تصمیم گرفته اند که مجددا خواسته به حق خود را اعلام کنند و این بار با ترند واژه #حق_قانونی_استقلال جواب دندان شکنی به تمامی توطئه های دشمنان باشگاه محبوبشان خواهند داد.

خواسته به حق هواداران استقلال استفاده از قوانین موجود در نظام وظیفه نیروهای مسلح است و هیچگاه خواسته آنها تبعیض آمیز نبوده است.

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بررسی واگذاری استقلال و پرسپولیس در دیدار سجادی و خیاطیان

ش فوریه 19 , 2022
به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، در دیدار محمدصادق خیاطیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با وزیر ورزش و جوانان، راهکارهای نقش‌آفرینی فعالانه این مرکز در پیشبرد و تحقق برنامه‌های دولت مردمی در حو...