ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال شد + عکس

به گزارش مشرق و به نقل از کانال خبری باشگاه استقلال، ستاره سابق تیم ملی فوتبال پرتغال و باشگاه اسپورتینگ با بیش از ۱۲ سال سابقه مربیگری و حضور متوالی در رقابت‌های باشگاهی و قاره‌ای اروپا با باشگاه استقلال به تفاهم رسید و به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد.

ساپینتوی ۴۹ ساله با تجربه هدایت اسپورتینگ لیسبون و براگا در پرتغال، واسکودوگامای برزیل، ستاره سرخ بلگراد، تیم‌های باشگاهی از یونان، ترکیه و لهستان، استاندارد لیژ بلژیک و انتخاب به‌عنوان برترین مربی سال در این کشور همچنین کسب عنوان قهرمانی جام حذفی بلژیک، برای نخستین بار حضور در فوتبال باشگاهی ایران را تجربه خواهد کرد.

ساپینتو علاوه بر قهرمانی در جام حذفی بلژیک با استاندارد لیژ، نایب قهرمان لیگ‌ این کشور شده است. او همچنین با ستاره سرخ بلگراد نایب قهرمان لیگ شده و توانسته علاوه بر مقام سومی با اسپورتینگ لیسبون با حذف منچسترسیتی به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند. ساپینتو با براگا از مرحله گروهی لیگ باشگاهی اروپا به‌عنوان بهترین تیم گروه صعود کرد در حالی که براگا در این مرحله بهترین آمار دفاعی و هجومی را داشت.

این مربی پرتغالی در طول هفته گذشته و پس از آغاز مذاکرات، اطلاعات گسترده‌ای درباره شرایط استقلال و بازیکنان تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران جمع‌آوری کرده است و به‌زودی برای مراسم معارفه به ایران خواهد آمد. او در نخستین گام پس از ورود به تهران اقدامات لازم به منظور تداوم قهرمانی در فصل جدید را در دستور کار قرار خواهد داد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال شد + عکس

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پست اینستاگرامی ساپینتو پس از پیوستن به استقلال

س ژوئن 21 , 2022
به گزارش مشرق، ریکاردو ساپینتو پس از رسمی شدن حضورش در استقلال در پستی اینستاگرامی نوشت: بسیار مفتخرم که به بزرگترین باشگاه ایران و یکی از بزرگترین باشگاه های جهان یعنی باشگاه استقلال پیوستم. مطمئنم که ۴۰ میلیون هوادار استقلال نیز مثل من پر از شور و اش...