حجت کریمی: سازمان لیگ پای تصمیمی که گرفته بایستد

به گزارش مشرق، در جلسه شورای تامین میزبانی دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز از سوی سازمان لیگ دعوت شده بود.

در پایان این نشست و روز پنجشنبه خبری از سوی سازمان لیگ منتشر شد مبنی بر اینکه با موافقت مدیرعامل باشگاه استقلال دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. این در حالی بود که مدیر باشگاه استقلال نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و حالا هم سهیل مهدی رئیس این کمیته مسابقات سازمان لیگ از حجت کریمی شکایت کرده است.

کریمی در گفت‌وگویی کوتاه، در پاسخ به این سئوال که چرا نسبت به این مسائل موضع‌گیری کرده توضیح داد: «چون اسمم را به ناحق در ارتباط با مسائل جلسه شورای تامین آوردند از آقایان دلخور شدم».

بیشتر بخوانید:

سازمان لیگ از سرپرست استقلال شکایت کرد

وی افزود: «من از ابتدا تا آخر جلسه مخالف این موضوع بودم که بازی رقیب‌مان در استادیوم آزادی برگزار شود. چون مهمترین وظیفه‌ام این است که دنبال احقاق حق استقلال باشم. تمام سعی‌ام را کردم که حقی از هواداران استقلال و تیم‌مان ضایع نشود».

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تاکید کرد: «آقاین در سازمان لیگ لطفاً پای تصمیمی که گرفته اند بایستند. تعجب من از این بود که چرا اسم مرا آوردند؟ اگر قصد دارند کاری بکنند و ظاهراً از دست ما خارج است پای حرفشان بایستند و تصمیمات شان را گردن این و آن نیندازند».

وی در پایان گفت: «همه ناراحتی من از این بود که چرا تصمیمی که خودشان گرفته‌اند را به نام من تمام کردند!».

لازم به ذکر است؛ با تصمیم شورای تامین استان تهران مقرر شد بازی تیم‌های پیکان و پرسپولیس روز شنبه ۱۶ اردیبهشت در استادیوم آزادی برگزار شود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ حواشی دیدار استقلال و نفت آبادان: رونمایی از مشتری چینی استقلال؛ شعار علیه فدراسیون نشین ها و افشاریان!

ج مه 5 , 2023
یک فرد چینی که نماینده یک شرکت دولتی چینی و به دنبال خرید باشگاه استقلال(تاج) است در جایگاه ویژه تماشاگر این دیدار دیده شد.        به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران  و صنعت...