زمان نمی‌گویم، اما استرا صددرصد بر می‌گردد

به گزارش مشرق، این درحالی است که با آغاز دور برگشت لیگ برتر، استقلال باید فردا در تهران به مصاف ماشین‌سازی تبریز برود و اگر استراماچونی برنگردد، آبی‌پوشان در انجام بازی بدون مربی در لیگ امسال هت‌تریک خواهند کرد. معاون ورزشی باشگاه استقلال برای مذاکره با استرا حدود یک هفته‌ای می‌شود در ایتالیا حضور دارد، اما می‌گوید بازگشت استرا به ایران قطعی است. امیر سلطانی درخصوص آخرین روند مذاکرات با استراماچونی توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه می‌خوانید.

با توجه به اتفاقات اخیر چقدر احتمال می‌دهید استرا برگردد؟

قطعا می‌آید. نه به خاطر پول و مسائل مالی بلکه به خاطر بازیکنان و طرفداران استقلال بر می‌گردد. البته نمی‌توانم بگویم چه زمانی، اما اعلام می‌کنم که او صددرصد بر می‌گردد. صحبت‌ها ادامه دارد و ان‌شاءالله با درست شدن نحوه پرداخت‌ها، این اتفاق زودتر محقق خواهد شد. وظیفه من هم این است که درخواست‌های سرمربی تیم را به‌عنوان معاون ورزشی به باشگاه ارجاع بدهم.

گفته می‌شود بیانیه نیمه‌شب سه‌شنبه استقلالی‌ها او را عصبانی کرده است.

هیچ نظری ندارم، چون در بیانیه‌های باشگاه من دخیل نیستم. اما خیلی بعید می‌دانم استقلالی‌ها به خاطر عصبی کردن وی این کار را کرده باشند. همه ارکان باشگاه در تلاش هستند این مربی برگردد، بعد بیایند کاری بکنند که او ناراحت شود؟ این موضوع منطقی نیست و بعید است باشگاه چنین هدفی داشته باشد.
 

گفته می‌شد او از رسانه‌ای شدن رسید پولش هم ناراحت شده است.

بله؛ او ناراحت شد، چون مدارک از بانک به بیرون درز پیدا کرد. از این جهت می‌گویم به بانک مربوط بود که این رسید را فقط بانک داشت و طبیعی است که استراماچونی از این موضوع ناراحت و عصبانی شود.

بیشتر بخوانید:

ماجرای شبی که استرا مدیران را به خانه‌اش راه نداد

چرا استرا حاضر نشد در ترکیه حساب باز کند تا مشکلات بعدی ایجاد نشود؟

این را باید خودش جواب بدهد.
 

خب، الان که چک آماده شده، چرا نمی‌گیرد؟

استراماچونی می‌گوید مبدا چک باشگاه ایران است و هیچ بانکی در ایتالیا آن را قبول نمی‌کند. مگر کسی بدش می‌آید پول بگیرد و این پول هم برای اوست. اگر می‌توانست قطعا آن را می‌گرفت. به نظر شما استرا چرا نباید پولش را بگیرد؟

چک را تحویل گرفته؟

اگر گرفته بود، خودش آن را اعلام می‌کرد.

هنوز هم برنامه‌های استقلال زیرنظر استرا دنبال می‌شود؟

صددرصد برنامه‌ها با نظر اوست. حتی مباحث انضباطی بازیکنان نیز زیر نظر  وی است، او حتی یک بازیکن را طی این چند روز به خاطر مشکلات انضباطی تنبیه کرده است.

موضع استرا برای بازی سپاهان و لغو احتمالی‌اش چیست؟

او قطعا مخالف لغو این بازی است و اعتقاد دارد باید این بازی به هر ترتیبی در موعد قبلی برگزار شود، چراکه در آینده مسابقات فشرده‌ای خواهیم داشت.

به‌عنوان سوال آخر؛ می‌گویند اراده‌ای برای برگشتن استرا نیست و ترجیح می‌دهند او برنگردد!

این حرف دروغ است. 10 روز است همه ما تلاش می‌کنیم این مربی برگردد. از سفرای ایران و ایتالیا گرفته تا آقای عراقچی دنبال این موضوع هستند و آقای وزیر نیز 10 دقیقه یک‌بار پیگیر است. در باشگاه نیز همه می‌خواهند او برگردد و ان‌شاءالله به‌زودی همه‌چیز ختم به خیر شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرمربی سابق استقلال گزینه هدایت امارات

چ دسامبر 18 , 2019
به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال امارات برای حضور قدرتمندانه در ادامه انتخابی جام جهانی 2022 قطر به دنبال جذب یک مربی بزرگ است. از شفر سرمربی کنونی بنی یاس و سابق استقلال به عنوان یکی از گزینه های هدایت امارات سخن به میان می آید. بیشتر بخوانید: روزهای...