نظر کارشناسان حقوقی درباره محرومیت استقلال

به گزارش مشرق، براساس حکم CAS که به فدراسیون فوتبال ایران ابلاغ شده، باشگاه فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن حقوق پروپئیچ بازیکن پیشین تیم استقلال، از پنجره نقل و انتقالات محروم شده است.

در این رابطه هوشنگ نصیرزاده، آگاه به مسائل حقوق ورزشی درباره صدور این حکم اظهار کرد: استقلال در صورتی از پنجره نقل و انتقالات محروم می‌شود که وکیل بازیکن به فیفا اعلام کند که این پول به ما داده نشده است. آن وقت است که فیفا تصمیم به حکم می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نامه‌ای درباره محرومیت استقلال نیامده است

او ادامه داد: باشگاه استقلال باید سریع‌تر قراردادهای خود را به ثبت برساند چون فیفا می‌داند پنجره نقل و انتقالات برای این تیم باز است و این تیم باید این کار را انجام دهد که مشکلی پیش نیاید.

یک کارشناس حقوقی دیگر نیز در گفت‌وگو با ایسنا در این رابطه خاطرنشان کرد: به طور خودکار هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. باید کسی که حکم مربوط به اوست یا وکیلش به فیفا برود و در خواست کند که این حکم صادر شود و در آن وقت فیفا تصمیم می‌گیرد که استقلال را محروم کند یا خیر.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قول حاج صفی را به استراماچونی داده بودند

چ جولای 17 , 2019
به گزارش مشرق، آرمین سهرابیان بازیکنی است که در لیگ هفدهم به استقلال پیوست و بعد از روی کار آمدن شفر و البته مصدومیت شدید و دلخراش پادوانی رفته رفته جایی برای خود در ترکیب اصلی استقلال دست و پا کرد و به یکی از ارکان دفاعی این تیم تبدیل شد. اما اتفاق عج...