پایان مهلت سرخابی‌ها برای مجوز حرفه ای؟

به گزارش مشرق، درحالی که سه روز دیگر کمیته صدور مجوز حرفه ای فرصت دارد تا مدارک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برای صدور مجوز حرفه ای بررسی کند و نتیجه آن هم به اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا برسد اخباری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه دو باشگاه مهلتشان تمام شده است.

در همین زمینه سهیل مهدی مسئول مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: هر سال این شایعه را در مورد این دو باشگاه مطرح می کنند. اگر به آرشیو اخبار خود رجوع کنید این مسائل هست. مهلت دو باشگاه برای بررسی شرایط مدارک تمام نشده است. زمان ارسال مدارک تمام شده و اکنون در مرحله بررسی شرایط و صدور رای هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چه زمانی رای صادر می شود و سپس اطلاعات در اختیار AFC قرار می گیرد، گفت: فکر میکنم تا دو سه روز دیگر رای صادر می شود. البته تمامی مدارک در سامانه ای بارگذاری شده که ای اف سی هم به صورت آنلاین آنها را مشاهده می کند و حتی در این مدت مواردی را هم برای رفع ایراد به ما اطلاع داده اند و آنها را به دوباشگاه اعلام کرده ایم. هر دو باشگاه هر سال دچار مشکلات بوده اند و این شایعات حرفهای جدیدی نیست. چه رای در مورد دو باشگاه مثبت با منفی باشد کنفدراسیون فوتبال آسیا سامانه را مشاهده می کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دومین خارجی استقلال هم ستاره است/ استقلال دیگر بهانه‌ای برای قهرمان نشدن ندارد

ج اکتبر 29 , 2021
به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر بیست و یکم از اهمیت بالایی برای فرهاد مجیدی و فیروز کریمی سرمربیان دو تیم برخوردار است. ستار همدانی درباره دیدار دو تیم سابق خودش گفتگویی انجام داده است: دیدار تیم‌ه...