سرلک به بازی با استقلال می‌رسد؟

به گزارش مشرق، تیم فوتبال ملوان فصل بیست و سوم با هدایت مهدی تارتار آغاز کرد و در پایان نیم فصل این تیم با قرارگیری در رده ششم به کار خود پایان داد. در تعطیلات نیم فصل مدیران این باشگاه به درخواست تارتار به تقویت تیم خود پرداختند و در این بین برخی از بازیکنان مشمول خدمت مقدس سربازی نیز تصمیم گرفتند تا با حضور در این تیم خدمت خود را بگذرانند. میلاد سرلک هافبک نیم فصل اول پرسپولیس با جدایی از جمع سرخ‌پوشان تصمیم به حضور در ملوان گرفت.

این بازیکن به دلیل پُر بودن لیست ملوان در لیست بازی با شمس آذر در هفته شانزدهم لیگ برتر قرار نگرفته و مهدی تارتار به مدیران این باشگاه اعلام کرده که هرچه سریع‌تر مقدمات حضور سرلک در لیست پرسپولیس را فراهم سازند.

ملوان در هفته هفدهم باید روز چهارشنبه ۲ اسفند در ورزشگاه سیروس قایقران رو در روی استقلال تهران قرار گیرد و مدیران این باشگاه به سرمربی تیم خود قول داده‌اند که مشکل حضور سرلک در لیست این تیم بر طرف شود و این بازیکن در دسترس کادر فنی خواهد بود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شکایت مطهری از استقلال؛ پای AFC به پرونده باز شد

ش فوریه 17 , 2024
به گزارش مشرق، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم‌فصل نام ارسلان مطهری را در فهرست مازاد قرار داد. قرار گرفتن مهاجم آبی‌پوشان در فهرست فروش موجب شد تا باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای، وی را از حضور در تمری...