۱۴۰ هزار دلار گم‌شده در استقلال کجاست؟

به گزارش مشرق، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال چند روز پیش برای مذاکره با آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی و گرفتن تخفیف از این مربی عازم ایتالیا شد.

هرچند بحث سفر سعادتمند به کشور ایتالیا تحت تاثیر خبر مذاکره اش با استراماچونی برای بازگشت و سپس استعفای فرهاد مجیدی قرار گرفت، اما یکی از موضوعات مهمی که در پرداختن به آن کوتاهی شده، پول گمشده در قرارداد استراماچونی است.

بیشتر بخوانید:

مجیدی از سرمربیگری استقلال استعفا داد

سعادتمند امروز در گفتگویی به صورت تفصیلی به سئوالات مختلف پیرامون سفرش به ایتالیا و وضعیت فرهاد مجیدی پرداخت. او در لابه‌لای صحبت هایش نکته ای بر زبان آورد که انتظار می رود نهادهای نظارتی دنبال آن را گرفته و نتیجه گزارش این ادعای بزرگ را منتشر کنند.

سعادتمند گفت: واقعا سفر سختی به ایتالیا داشتیم. دو روز پنج جلسه داشتیم و روی بند به بند مذاکره کردیم. هوادار بداند رسیدی که استراماچونی در ایتالیا دارد با حساب ما ۱۴۰ هزار دلار اختلاف دارد و نمی دانیم این ۱۴۰ هزار دلار پول کجا است. این را به چه کسی بگوییم؟ پرونده، فرم قرارداد و امضاها و رسیدها وجود دارد. 

وی یادآور شد: استراماچونی ۳۰۵ هزار یورو گرفته و چیزی که ما داده ایم و او رسیدهایش را دارد، فرق می کند.

پیش از این هم خبرهایی از گم شدن چنین پولی در باشگاه استقلال به صورت جسته و گریخته منتشر شده بود که امروز سعادتمند به صورت رسمی آنرا اعلام کرد. 

به نظر می رسد مدیران وقت استقلال از جمله اسماعیل خلیل زاده و امیرحسین فتحی در این مورد شفاف سازی کرده و با انتشار سند پرداخت ها، پرده ابهامات را کنار بزنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش استقلال به خبر جدایی دیاباته

ج آگوست 28 , 2020
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال اعلام کرد خبر جدایی شیخ دیاباته از جمع آبی پوشان صحت ندارد و چنین خبری تکذیب می شود.شیخ دیاباته موفق شد در اولین فصل حضورش در فوتبال ایران با تیم استقلال ۱۵ گل در لیگ برتر به ثمر برساند و عنوان آقای گل لیگ نوزدهم را از آن ...