تمدید قرارداد ۱+۶ بازیکن در دستور کار استقلال

به گزارش مشرق، با اعلام احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال و سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال این باشگاه، قرار است پس از پرداخت مبلغی به بازیکنان، کار تمدید قرارداد آنها آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش معنادار فرهاد مجیدی پس از صحبت‌های سعادتمند +عکس

روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، فرشید باقری، علی کریمی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی و محسن کریمی هشت بازیکنی هستند که در پایان فصل، قراردادشان به پایان می‌رسد. از میان این بازیکنان، شش بازیکن اولویت اصلی برای تمدید قرارداد هستند و درباره دو بازیکن دیگر باید کادر فنی پس از بررسی لازم تصمیم  بگیرد. اگر چه گفته می‌شود جدایی یک بازیکن قطعی است.

همچنین بحث‌هایی درباره حفظ شیخ دیاباته و هروویه میلیچ دو بازیکن خارجی استقلال مطرح شده است، اما این دو بازیکن یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارند و تنها زمانی می‌توانند جدا شوند که باشگاه به تعهدات مالی‌اش در قبال آنها عمل نکند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هروویه میلیچ: دلم برای بازی‌های فوتبال تنگ شده است؛ انتخاب استقلال برای من یک چالش جدید بود

س آوریل 14 , 2020
مدافع کروات تیم فوتبال استقلال گفت: انتخاب استقلال یک چالش جدید بود که با مشورت با استراماچونی به آن پاسخ مثبت دادم و خوشحالم که این فضا را تجربه کردم. به گزارش استقلال نیوز، هروویه میلیچ مدافع چپ تیم فوتبال استقلال در گفت‌و‌گویی با خبرگزاری م...