کسر امتیاز احتمالی از پرسپولیس چقدر خواهد بود؟

به گزارش مشرق، پیش از این چهار تیم استقلال، پرسپولیس، تراکتور و پیکان از تیم سپاهان به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد شکایت کردند که این منجربه کسب ۴ امتیاز از تیم سپاهان شد. این تیم هم چنین ۴۰ میلیارد تومان جریمه شد و موظف شد قرارداد ۶ بازیکن خود را تعدیل کند.

به دنبال این اتفاق باشگاه آلومینیوم اراک از تیم پرسپولیس به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد شکایت کرد. مصاف این دو تیم در استادیوم آزادی با یک گل به سود تیم پرسپولیس پایان یافت. باشگاه استقلال هم امروز به طور رسمی اعلام کرد از تیم پرسپولیس به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد شکایت خواهد کرد.

علیرضا خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که در برنامه علی خطیر مدیرعامل باشگاه است که از باشگاه پرسپولیس درباره عدم رعایت سقف بودجه شکایت کند.

در صورت تایید شکایت آلومینیوم اراک و استقلال از تیم پرسپولیس از این تیم هم ۴ امتیاز کسر می‌شود. قنبرزاده پیش‌تر اعلام کرده بود به بهانه هر بازی یک امتیاز از تیم سپاهان کسر شد. پرسپولیس هم ۴ بازی در لیگ برتر انجام داده است. همه این‌ها در حالی است که پرسپولیس مدعی است سقف قرراداد را رعایت کرده و حتی با جذب مهاجم خارجی هم هنوز به سقف قرارداد نرسیده است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تنها راه جذب ستاره آسیایی توسط استقلال

ش سپتامبر 23 , 2023
به گزارش مشرق، جواد نکونام بعد از جذب گوستاوو بلانکو خواستار جذب یک بازیکن خارجی برای تیم استقلال شده است که این بازیکن کاپیتان تیم ملی ازبکستان است. بازیکنی که یکی دو هفته پیش در ترکیب ثابت تیم ملی کشورش در برابر مکزیک به میدان رفت و نمایش خوبی داش...