تنها راه جذب ستاره آسیایی توسط استقلال

به گزارش مشرق، جواد نکونام بعد از جذب گوستاوو بلانکو خواستار جذب یک بازیکن خارجی برای تیم استقلال شده است که این بازیکن کاپیتان تیم ملی ازبکستان است. بازیکنی که یکی دو هفته پیش در ترکیب ثابت تیم ملی کشورش در برابر مکزیک به میدان رفت و نمایش خوبی داشت و در پایان شاهد تساوی ۳-۳ تیمش در برابر مکزیک بود.

استقلال به نظر می رسد موفق به جذب جلال الدین ماشاریپوف نخواهد شد. به این خاطر که باشگاه استقلال از سقف قرارداد خود استفاده کرده است و در صورتی می تواند بازیکن جدید بخدمت بگیرد که بازیکنان فعلی قرارداد خود را کاهش دهند.

بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم آبی بعید است بازیکنان تیم استقلال با کاهش مبلغ قرارداد خود موافقت کنند. به این خاطر که باشگاه در تعهدات مالی خود نسبت به بازیکنان خیلی بد عمل کرده است. استقلال تنها تیمی است که بابت فصل گذشته به بازیکنانش بدهکار است و از سویی برای فصل جدید هم پولی به بازیکنانش نداده است. آیا در چنین شرایطی بازیکنان تیم استقلال با کاهش قرارداد خود موافقت خواهند کرد؟ بدون شک نه و به نظر حضور ماشاریپوف در استقلال منتفی است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلالی‌ها باز هم محکوم شدند

ش سپتامبر 23 , 2023
به گزارش مشرق، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال بازیکنان سه رای خود را درباره پرونده های مطروحه اعلام کرد. آرای صادره توسط کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:با توجه به شکایت پدرام خداقلی زاده از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ...