کارشناسان داوری: با قاطعیت می‌گویم که گل دوم مس رفسنجان مردود بود

حواشی دیدار مس رفسنجان و استقلال

کارشناس داوری فوتبال گفت: گل دوم مس رفسنجان به استقلال در شرایط آفساید به ثمر رسید.

    

به گزارش استقلال نیوز، حسین عسگری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت رضا عادل در مسابقه مس رفسنجان و استقلال(تاج) ایران  صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

داور به خوبی در این مسابقه قضاوت کرد و اشتباه تاثیرگذاری از داور ندیدیم. پنالتی اعلام شده به سود استقلال هم کاملا درست بود زیرا حامد لک در محاسباتش اشتباه کرد و دیرتر از مهاجم به هوا پرید و وقتی مهاجم استقلال توپ را زد او به مهاجم ضربه زد و پنالتی درست بود.

گلی هم که استقلال در نیمه دوم زد به درستی مردود شد زیرا بازیکن استقلال این مرتبه روی دروازه بان مس رفسنجان خطا کرده بود در واقع عادل قضاوت خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و همه تصمیماتش درست بود.

عسگری در مورد گل دوم مس رفسنجان که مشکوک به آفساید بوده گفت: خیلی صحنه سختی بود زیرا یک مدافع سمت راست استقلال حضور داشت و با این تصاویر تشخیص افساید بودن یا نبودنش امکان ندارد و باید با VAR در موردش نظر داد.

 حواشی دیدار مس رفسنجان و استقلال

 می‌خواهم نظرم را در مورد گل دوم مس رفسنجان به استقلال تصحیح کنم و با قاطعیت بگویم که این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است . این قاطعیت را با توجه به عکسی که برایم ارسال شد می‌گویم که مشخص است مهاجم مس در موقعیت آفساید قرار دارد.

پیش از این گفته بودم با توجه به تصاویر تلویزیونی قاطعانه نمی‌شد در مورد آفساید بودن یا نبودن این گل نظر داد اما اکنون با قاطعیت می‌گویم که گل دوم مردود بوده است. عکس را در بالا می‌توانید مشاهده کنید.

 

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

مرحله 1/16 جام حذفی/ استقلال، شیر بی‌دندان در خارج از خانه؛ تیر خلاص مس را کمک داور زد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آقای نکونام، مقصر اصلی این باخت شمایی/ دربی را ببر و از هواداران دلجویی کن..

د مارس 4 , 2024
بی شک مقصر اصلی شکست مقابل مس رفسنجان و حذف از جام حذفی جواد نکونام است. به گزارش استقلال نیوز، استقلال(تاج) این فصل در خارج از خانه هیچ نشانی از یک مدعی قهرمانی ندارد و امروز هم‌ این فرضیه ثابت شد. مس رفسنجان امروز از هر نظر نسبت به استقلال برتری ...