هفته بیست و نهم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم؛ عدم حضور هواداران استقلال در ورزشگاه بدشانسی من است

فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم که از این بابت بسیار خوشحالم.

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از بازی با نساجی مازندران از هفته بیست و نهم لیگ برتر حضور پیدا کرد و پاسخگو خبرنگاران بود که در ادامه می خوانید:

در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم

قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، خیلی خوشحالم که در خدمت مردم قائمشهر هستم، مردمانی بسیار خوب و بامحبت و همشهری‌های پدرم. بازی خوبی بود و هر دو تیم تلاش زیادی کردند. ما در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم و توانستیم به سه گل دست پیدا کنیم. نساجی تیم خوبی داشت و خیلی خوشحالم این تیم در لیگ برتر ماند. امیدوارم یک چمن در شأن مردم قائمشهر برای زمین ورزشگاه وطنی فراهم آید و امکانش تأمین شود تا نساجی از بازی‌های خانگی‌اش نهایت استفاده را ببرد.

* فرزاد به نمایندگی از ما بر سر مزار دست نشان حضور پیدا خواهد کرد

شب گذشته دیر وقت به قائمشهر رسیدیم. خیلی دوست داشتم با اعضای تیم بر سر مزار نادر دست‌نشان مرد بزرگ و اسطوره قائمشهر می‌رفتیم. البته از همین جا به خانواده او تسلیت می‌گویم. در اسرع وقت، فرزاد مجیدی به نمایندگی از من و بازیکنان بر سر مزار نادر دست‌نشان حضور خواهد یافت.

* عدم حضور هواداران استقلال در ورزشگاه بدشانسی من است

نبود تماشاگران نه تنها برای نساجی و استقلال، بلکه برای همه تیم‌ها هست. هر تیمی با حضور تماشاگرانش انگیزه پیدا می‌کند. در استقلال بدشانسی من است که نتوانستم بعد از آمدنم در حضور تماشاگران بازی کنیم. برای همه تیم‌ها حضور تماشاگران یک امتیاز مثبت است. نساجی از بهترین تماشاگرانی را دارد که در عمرم دیده‌ام. آنها وحشتناک تیم‌شان را دوست دارند و باید تیم مردمی نساجی تقویت شود. رضا حدادیان زحمت کشیده و از این باشگاه حمایت کرده است، اما این تیم باید زمینی در حد یک تیم لیگ برتری داشته باشد.

 اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هفته بیست و نهم لیگ برتر/ کامبک شیرین استقلال با ذخیره‌ها مقابل نساجی؛ متین کریم‌زاده ستاره شد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیست و نهم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل نساجی؛ به وعده های مسئولین امیدواریم

ی جولای 25 , 2021
بازیکنان و عوامل تیم استقلال از برتری مقابل نساجی مازندران از عدم پرداخت مطالبات خود ابراز ناراحتی کردند! به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری 3 بر 1 مقابل نساجی مازندران از هفته بیست و نهم لیگ برتر،...