چند خبر کوتاه از استقلال/ آمار تیم های پایه؛ آخرین وضعیت مصدومان از زبان دکتر ستوده!

اخبار کوتاه باشگاه استقلال

باشگاه استقلال طی خبری وضعیت تیم های پایه خود را تشریح کرد.

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های آکادمی باشگاه استقلال ایران به دلیل آلودگی هوا در هفته گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ پایه به میدان نرفتند. دکتر کاوه ستوده در مورد آخرین وضعیت مصدومان استقلال گزارشی ارائه داد.

   

آخرین وضعیت تیم‌های رده پایه استقلال

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تیم‌های آکادمی استقلال به دلیل آلودگی هوا در هفته گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ پایه به میدان نرفتند. آخرین وضعیت تیم‌های رده پایه استقلال به شرح زیر است:

تیم رده امید:

شاگردان رضا حسن‌زاده در چارچوب هفته نوزدهم رده امید، موفق شدند اروند چرخ را یک بر صفر شکست دهند. این تیم با ۳۸ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و شنبه هفته آتی به مصاف سایپا می‌رود.

تیم رده جوانان:

تیم جوانان استقلال با هدایت علی سقائیان در چارچوب هفته هجدهم موفق شد دو بر صفر پاس قوامین را شکست دهد. هنوز زمان جدید بازی‌های هفته نوزدهم این رده اعلام نشده است.تیم جوانان استقلال با ۲۶ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

تیم رده نوجوانان:

شاگردان علیرضا اکبرپور در هفته هجدهم مقابل احسان جوان کیوج به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا با ۳۵ امتیاز در رده سوم قرار بگیرند. زمان جدید بازی‌ بعدی این تیم هم اعلام نشده است.

تیم رده نونهالان:

تیم نونهالان استقلال با هدایت داوود حسینی در هفته هجدهم سه بر یک مغلوب سایپا شد تا کماکان با ۴۱ امتیاز در رده دوم جدول باقی بماند.

دکتر کاوه ستوده: به غیر از یزدانی، شجاعیان و زکی پور بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند

گزارش دکتر کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال به سایت رسمی این باشگاه در خصوص مصدومان این تیم:

ضمن عرض تبریک بابت نمایش‌های خوب و روند رو به رشد استقلال به هواداران،

سیاوش یزدانی

درباره سیاوش یزدانی باید بگویم که پس از معاینات بالینی و ام آر آی مشخص شد که این بازیکن از ناحیه همسترینگ پای راست دچار آسیب دیدگی درجه دوم به میزان ١٧ سانتی‌متر گردیده است که حداقل به مدت ۶ هفته نیاز به درمان خواهند داشت و سپس با انجام معاینات تکمیلی و ام آر آی مجدد از ایشان، تصمیم گیری خواهد شد.

داریوش شجاعیان

در مورد شجاعیان باید بگویم که روند درمانی به خوبی پیش می‌رود و از نظم ایشان در همکاری با تیم درمان متشکر هستیم که در کمال دقت و نظم با حضور به موقع و کلیه همکاری‌های لازم را در روند درمان را انجام می‌دهند.

میلاد زکی پور

میلاد زکی‌پور دچار آسیب نادر عضله منتهی به مینسک خارجی شده بود. پس از انجام ام آر آی متعدد و مشاوره با جراحان ارتوپد فوق تخصص زانو و با جمیع مشورت‌ها که بین آن‌ها در مورد نیاز به جراحی و یا درمان فیزیوتراپی حاصل شده بود، نهایتاً درمان با انجام فیزیوتراپی ،آب درمانی و ....ادامه پیدا نمود. زکی‌پور روند خوبی داشته‌ و در ابتدای هفته آینده از او در داخل زمین تست های فانکشنال (عملکردی) به عمل خواهد آمد و در صورت عدم مشکل و موفقیت در این تست ها به تیم اضافه خواهند گردید و در غیر اینصورت تصمیم دیگری اتخاذ می‌گردد.

خوشبختانه بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند و بدون هیچ مشکلی می‌توانند به تیم کمک کنند.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ احتمالات قرعه استقلال در جام‌حذفی؛ احضار نوریفر به کمیته انضباطی!

چند خبر کوتاه از استقلال/ اردوی خارج از کشور و خیانتی دیگر از نامدیران استقلالی!

چند خبر کوتاه از استقلال/ تغییر چند باره زمان دیدار در قائمشهر!

چند خبر کوتاه از استقلال/ تجمع هواداران استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی؛ عیادت فتحی از شجاعیان!

چند خبر کوتاه از استقلال/ پیوستن دو بازیکن تیم ملی جوانان به استقلال؛ نامه هواداران استقلال به مجلس رسید

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دوری ۶ هفته‌ای بازیکن استقلال از میادین

د دسامبر 2 , 2019
به گزارش مشرق، کاوه ستوده در خصوص شرایط مصدومان تیم استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.وی در خصوص سیاوش یزدانی گفت: پس از معاینات بالینی و ام آر آی مشخص شد که این بازیکن از ناحیه همسترینگ پای راست دچار آسیب دیدگی درجه دوم به میزان ١٧ سانتی‌متر گردیده است که...