دوری ۶ هفته‌ای بازیکن استقلال از میادین

به گزارش مشرق، کاوه ستوده در خصوص شرایط مصدومان تیم استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

وی در خصوص سیاوش یزدانی گفت: پس از معاینات بالینی و ام آر آی مشخص شد که این بازیکن از ناحیه همسترینگ پای راست دچار آسیب دیدگی درجه دوم به میزان ١٧ سانتی‌متر گردیده است که حداقل به مدت ۶ هفته نیاز به درمان خواهند داشت و سپس با انجام معاینات تکمیلی و ام آر آی مجدد از ایشان، تصمیم گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

وضعیت مدافع استقلال نگران‌کننده است؟

وی همچنین در خصوص شجاعیان نیز گفت: روند درمانی به خوبی پیش می‌رود و از نظم او در همکاری با تیم درمان متشکر هستیم که در کمال دقت و نظم با حضور به موقع و کلیه همکاری‌های لازم را در روند درمان را انجام می‌دهند.

پزشک استقلال در خصوص زکی‌پور افزود: میلاد زکی‌پور دچار آسیب نادر عضله منتهی به مینسک خارجی شده بود. پس از انجام ام آر آی متعدد و مشاوره با جراحان ارتوپد فوق تخصص زانو و با جمیع مشورت‌ها که بین آن‌ها در مورد نیاز به جراحی و یا درمان فیزیوتراپی حاصل شده بود، نهایتاً درمان با انجام فیزیوتراپی ،آب درمانی و ....ادامه پیدا کرد. زکی‌پور روند خوبی داشته‌ و در ابتدای هفته آینده از او در داخل زمین تست های فانکشنال (عملکردی) به عمل خواهد آمد و در صورت عدم مشکل و موفقیت در این تست ها به تیم اضافه خواهند گردید و در غیر اینصورت تصمیم دیگری اتخاذ می‌گردد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

درخواست استقلال برای تغییر زمان دیدار با شهرخودرو

د دسامبر 2 , 2019
به گزارش مشرق، استقلال و شهرخودرو در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر، پنجشنبه ۱۴ آذر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. طبق اعلام قبلی سازمان لیگ، این دیدار قرار است ساعت ۱۵ برگزار شود اما استقلالی‌ها دیروز (یکشنبه) با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان ...