وریا غفوری: شرمنده هواداران شدیم؛ مسائل مدیریتی به بازیکنان مرتبط نیست!

وریا غفوری

مدافع کورد تیم استقلال گفت: شرمنده هوادارانی شدیم که در سرما و گرما کنار ما بودند، نمی‌دانیم چطور پاسخگوی محبت‌های آنان باشیم.

 به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری مدافع تیم استقلال پس از شکست برابر پدیده مشهد و بازگشت به تهران، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شکست استقلال مقابل پدیده؟

بازی خوبی انجام دادیم اما متأسفانه نتوانستیم به گل دست پیدا کنیم و با توجه به شکستی که مقابل پدیده نصیب ما شد از قهرمانی در لیگ برتر دور شدیم. شرمنده هوادارانی شدیم که در سرما و گرما کنار ما بودند و هرگز ما را تنها نگذاشتند و نمی‌دانیم چطور پاسخگوی محبت‌های آنان باشیم.

* آیا شما می‌دانید شفر از استقلال خواهد رفت یا خیر؟

من از این موضوع بی خبرم و خواهشا حرف دهان من نگذارید. این مسائل به مدیریت باشگاه مربوط می‌باشد و آنها باید پاسخگو باشند.

* صحبت پایانی؟

ما بازیکن هستیم. موظفیم تمرین کنیم و مقابل حریفانمان به بازی برویم و رفتن و ماندن شفر تنها به مدیر و اعضای هیئت مدیره باشگاه مربوط می‌شود.

اخبار باشگاه استقلال

'

یک دیدگاه برای “وریا غفوری: شرمنده هواداران شدیم؛ مسائل مدیریتی به بازیکنان مرتبط نیست!

  1. استقلال ازمنصوریان ضربه خورد…بااتنخاب ایشان که مربی خوبی هم بود..ولی رفاقتش اوراخراب کرد….استقلال ۲۰سال فوتبالی عقب افتاد…بایدنشست مربی بادانشی ازمربیان حوزه خلیج آورد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پاداش ۴۰۰ میلیونی به تیم پدیده پس از بازی با استقلال

ی آوریل 28 , 2019
به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده شهرخودرو خراسان، تیم فوتبال پدیده شهرخودرو شنبه شب موفق شد در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز، با تک گل بهنام برزای، حریف خود، استقلال تهران را شکست دهد.پس از این برد دلچسب، کلایی، شهردار مشهد و فرزا...