واکنش مدافع استقلال به مذاکره با سپاهان

به گزارش مشرق، یکی از اخبار یا شایعات نقل و انتقالاتی که پیرامون باشگاه استقلال به گوش می‌رسید و روی برخی خروجی‌ها قرار گرفته بود، مذاکره سیاوش یزدانی مدافع آبی پوشان با تیم سپاهان بود.

یزدانی که از سپاهان به استقلال پیوسته و در این فصل یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر بود و در نیم فصل دوم هم عملکردی خوب در این تیم داشت و یکی از ۱۰ بازیکن استقلال است که با پایان این فصل قراردادش با این تیم به پایان می‌رسد، پس از دیدار با سپاهان خبر مذاکره‌اش با این باشگاه را شایعه دانست.

وی با اعلام اینکه برای سپاهان احترام قائل است و به این تیم علاقه دارد، تاکید کرد نه با سپاهان و نه با هیچ تیم دیگری هرگز مذاکره نکرده است.

مدافع آبی پوشان که اولویت اولش برای فصل آینده تیم کنونی‌اش است، امیدوار است مشکلاتی که عمدتاً مالی است حل شده تا بتواند با مدیران این باشگاه پای میز مذاکره نشسته و قراردادش را تمدید کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجیدی بازیکنانش از انجام مصاحبه منع کرد

ش جولای 31 , 2021
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر و قرار گرفتن استقلال در جایگاه سوم جدول این مسابقات، آبی‌پوشان خود را برای رقابت‌های جام حذفی و مصاف با تیم گل‌گهر در مرحله نیمه نهایی این مسابقات آماده می‌کنند. فرهاد مجیدی، سرمربی ...