واکنش بازیکن استقلال به اظهارات تند یحیی

به گزارش مشرق، عارف غلامی پس از پیروزی تیم استقلال مقابل پرسپولیس در جام حذفی درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند بازی بهتری نسبت به استقلال انجام دادند، گفت: اگر نیمه اول بازی را ببینید جواب‌تان را می‌گیرد.

وی در مورد اینکه گل‌محمدی بعد از بازی معتقد بوده، عده‌ای می‌خواستند استقلال را قهرمان کنند، گفت: می‌خواستند حذفی را به ما بدهند؟ چه کسی؟! ما می‌دانیم جام را چه کسانی می‌خواهند به چه تیمی بدهند!

همچنین میلیچ، مدافع تیم استقلال در خصوص اینکه چه نظری درباره بازی دارد، اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود که توانستیم به خوبی نتیجه را برگردانیم و کامبک بزنیم.  شخصیت خودمان را به خوبی نشان دادیم و پیروزی در این بازی اهمیت زیادی داشت.

وی در خصوص پنالتی عجیبی که زد اما تبدیل به گل شد، گفت: مشکل خاصی نبود. رادوشویچ به سمت چپ حرکت کرد و ضربه من هم به وسط رفت که تبدیل به گل شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کرمانی مقدم: تعویض علیپور و بشار رسن اشتباه بود

پ آگوست 27 , 2020
به گزارش مشرق، مرتضی کرمانی مقدم درباره شکست پرسپولیس برابر استقلال اظهار کرد: استقلال بازی را بهتر از پرسپولیس آغاز کرد و همان آغاز بازی به گل رسید. همین گل باعث شد که آنها با آرامش بیشتری کار را دنبال کنند اما در نیمه دوم پرسپولیس توانست...