هفته چهارم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: شیراز شهر مورد علاقه من است؛ از استقبال هواداران تشکر می کنم

فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: برای شهر شیراز که فوتبالیست‌های زیادی را به تیم ملی تحویل داده، خیلی زشت است که زمین چمنی در حد لیگ برتر ندارد.

   

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از دیدار هفته چهارم لیگ برتر(لیگ بیست و یکم) مقابل فجر سپاسی که در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

          

* در خصوص وضعیت استقلال و بازی فردا برایمان صحبت کنید؟

استقلال شرایط خوبی دارد و بازیکنان ما برای بازی فردا آماده هستند. بازیکن محروم یا مصدومی هم برای این دیدار نداریم.

فجر سپاسی، تیمی جوان و دونده است و ما بازی سختی پیش‌رو داریم، اما امیدوارم بتوانیم هواداران خودمان را که امروز در فرودگاه و هتل به استقبال تیم آمدند و باید از آنها تشکر کنم، فردا با یک بازی خوب خوشحال کنیم.

* آیا بازی‌های ژستد، بازیکن فرانسوی این تیم را پیش از جذب او دیده اید و از این بازیکن در چه پستی استفاده خواهید کرد؟

اگر ندیده بودیم، پس چطور او را جذب کردیم؟ شما فردا بازی را ببینید تا متوجه شوید او در چه پستی بازی می‌کند.

* چه صحبتی در خصوص حضور مجدد فجر سپاسی در لیگ برتر دارید؟

شهر شیراز یکی از شهرهای مورد علاقه خود من است. واقعاً حیف بود شیراز که شهری بزرگ و با مردمانی مهربان است، تیمی در لیگ برتر نداشت. به شخصه از این اتفاق خوشحالم و امیدوارم مسئولان هم به این تیم اهمیت بدهند. چون زمانی که بازی‌های تیم فجر سپاسی را آنالیز می‌کردیم، دیدیم که کیفیت زمین این تیم خیلی بد است. این مسئله برای شهر شیراز که فوتبالیست‌های زیادی را به تیم ملی تحویل داده، خیلی زشت است که زمین چمنی در حد لیگ برتر ندارد. من تیم فجر سپاسی را تیمی جوان و دونده دیده‌ام و جزو تیم‌های خوب لیگ است.

* سه هفته از لیگ برتر گذشته اما هیچکدام از تیم‌ها نتوانسته کیفیت واقعی خود را نشان بدهند. استقلال از چه هفته‌ای می تواند کیفیت اصلی خودش را نشان دهد؟

این مسئله طبیعی است. استقلال هم نفرات جدیدی وارد آن شده است و همه تیم‌ها تغییرات داشته‌اند. چند هفته‌ای طول می‌کشد تیم به آن هماهنگی خود برسد. تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود، نتایج بهتری می‌گیرد و بازی‌های بهتری هم ارائه می‌کند.

به گزارش استقلال نیوز، پیش از شروع این نشست خبری، محمد نوری‌فر مدیر رسانه استقلال ضمن ابراز خرسندی از حضور تیم استقلال بعد از حدود ۸ سال در شیراز، از بی نظمی در مقابل هتل محل اقامت آبی‌پوشان و عدم مدیریت در این خصوص انتقاد کرد.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

داوران هفته چهارم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور مشهدی قاضی دیدار فجرسپاسی و استقلال!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همه چیز به کام عربستانی ها/ سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا تغیییر کرد!

پ نوامبر 4 , 2021
کنفدراسیون فوتبال آسیا با افزایش سهمیه بازیکنان خارجی در بازی های لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرد. به گزارش استقلال نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC، از تغییر سهمیه بازیکنان خارجی باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا 2022 خبر داد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در...