هفته بیستم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از پیروزی مقابل پیکان؛ شخصیت ساپینتو به تیم انرژی می‌دهد

مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل پیکان گفتند: خیلی‌ها می‌خواهند از رفتار ساپینتو سواستفاده کنند. امیدوارم سواستفاده نکنند و اجازه بدهند ما کارمان را انجام بدهیم.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری حساس مقابل پیکان تهران، از هفته بیستم لیگ برتر فصل 1401/1402، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

سیدحسین حسینی

خدا را شکر توانستیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم و 10 بازی دیگر مانده و باید همین روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم به خواسته‌ای که داریم برسیم و دوباره به یک موفقیت بزرگ برسیم.

داوری‌ها در این چند هفته به ضرر ما بوده ولی توانستیم برنده بازی‌ها باشیم. اشتباهات داوری به چشم نیامد اما اگر در بازی‌های بزرگ اشتباهات داوری وجود داشته باشد امتیازات لازم را نمی‌توانیم بگیریم امیدواریم دیگر این اشتباهات پیش نیاید.

کاپیتان استقلال در مورد اینکه آیا شخصیت فعال ساپینتو باعث می‌شود دیگران حساس شوند برای ضربه زدن به استقلال تلاش کنند، گفت: بالاخره شخصیت او اینطور است به بچه‌ها و تیم انرژی می‌دهد. مشکل خاصی نیست. خیلی‌ها می‌خواهند از رفتار او سواستفاده کنند. امیدوارم سواستفاده نکنند و اجازه بدهند ما کارمان را انجام بدهیم.

حسینی در مورد اینکه علیرضا رضایی از رفتار اخیر بازیکنان استقلال تقدیر کرد و گفته تازه متوجه شده‌ام که مکتب حجازی یعنی چه، عنوان کرد: خودم خوشحالم که توانستم برگردم بعد از حدود یک ماه بازی کردم. شرایط سخت بود. بقیه بچه‌ها علیرضا (رضایی)  و سینا (سعیدی‌فر) هم زحمت‌ خودشان را کشیدندو مسلماً بازی در تیم بزرگ استقلال فشارهای خودش را دارد. امیدوارم همه در کنار هم بتوانیم به موفقیت بزرگ برسیم.

دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه چرا مصدومیتش طولانی‌ شد، اظهار داشت: از ناحیه عضله کف پا مصدوم شدم. دکترها گفتند سه هفته و دقیقاً همان زمان هم طول کشید. هفته قبل هم رسیدم و آمادگی بازی نداشتم. خدا را شکر توانستم این هفته بازی کنم.


محمد محبی 

چهار برد پشت‌سر هم کسب کردیم که ان‌شاءالله ادامه‌دار باشد. بردن چهار بازی پشت‌سر هم برای تیم خیلی خوب است و روحیه بچه‌ها بالا می‌رود. به یک شخصیت خوب می‌رسیم به 10 بازی آینده امیدواریم که ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد.

وینگر استقلال در مورد تنش‌های آخر بازی عنوان کرد: من در آن لحظه تعویض شدم. با بچه‌ها دست دادم و نفهمیدم چه شد و این درست نیست. بازی 2 بر صفر بود و تقریباً تمام شده بود. نمی‌دانم جریان چه بود. ولی ان‌شاءالله این اتفاقات دیگر پیش نیاید.

محبی در مورد اینکه اکثر نیمکت‌های لیگ برتری ادعا می‌کنند پرتغالی بلد هستند و آیا با توجه به اینکه در پرتغال بازی کرده یادگیری این زبان راحت است، گفت: یادگیری پرتغالی واقعاً سخت است. یک زبان لاتین که لهجه‌اش خیلی سخت است. به اسپانیایی نزدیک است هر دو زبان‌های سختی هستند. نمی‌دانم چگونه می‌گویند بلدیم! یکسال آنجا بودم و نتوانستم کامل یاد بگیریم اما زبان جذابی است.

وی در مورد اینکه آیا روی‌ماتا به نیمکت‌نشینیان پیکان فحاشی کرده بود، اظهار داشت: من اصلاً حواسم به ماتا نبود.

بازیکن استقلال در مورد اینکه در هفته‌های اخیر روند خوبی پیدا کرده است، گفت: سعی کردم روند قبل از جام جهانی‌ام را ادامه دهم. به خاطر مصدومیت از ناحیه کمر بعد از یکی دو هفته حل شد الان خدا را شکر خوب هستم. حسی که باید داشته باشم را دارم. 

محبی در مورد اینکه چقدر به قهرمانی استقلال امیدوار است، عنوان کرد: 10 بازی دیگر مانده، سه تیم مدعی در کورس هستند و امیدواریم هرچه خیر است پیش بیاید.


    

* مهدی قائدی 

به تیم پیکان خسته‌نباشید می‌گویم خیلی خوب بازی کردند و موقعیت‌های زیادی داشتند. به تیم آنها احترام می‌گذاریم ان‌شاءالله امسال بتوانند خوب نتیجه بگیرند.مهدی قائدی پس از برد استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: به تیم پیکان خسته‌نباشید می‌گویم خیلی خوب بازی کردند و موقعیت‌های زیادی داشتند. به تیم آنها احترام می‌گذاریم ان‌شاءالله امسال بتوانند خوب نتیجه بگیرند.

وینگر استقلال در مورد اینکه 2-3 موقعیت داشت اما چون توپ روی پای چپش بود اما نتوانست خوب استفاده کند، گفت: زمین شرایط خوبی نداشت و توپ پله می‌شد ان‌شاءالله در بازی‌های بعد جبران می‌کنم.

وی در مورد روند استقلال عنوان کرد: در مسیر خیلی خوبی  هستیم خدا را شکر بازی‌ها را پله به پله می‌بریم. هدفی داریم که ان‌شاءالله آخر فصل به آن برسیم. 

قائدی در مورد احتمال آقای گل شدنش در لیگ امسال اظهار داشت: برای من موفقیت تیم اولویت اول است.

وی در مورد اینکه در هفته‌های اخیر خیلی متحول شده است، گفت: دلیلش بچه‌های تیم هستند. 


      

امید حامدی‌فر 

خدا را شکر امروز با آنچه خواستم رسیدم زیاد بازی نکردم اما مهم‌ترین مسئله بردن تیم است چهار بازی برده‌ایم. استقلال مجموعه‌ای است که همه تلاش می‌کنند تا هواداران خوشحال شوند امیدواریم این روند ادامه دار باشد.

وی در مورد اینکه ریباند شوت او تبدیل به گل دوم استقلال شد، گفت: نه، آرش رضاوند شوت زد و بعد از آن هم صالح حردانی توپ را به گل تبدیل کرد مهم گل زدن و بردن تیم است. 

حامدی‌فر در مورد اینکه استقلال شرایط خوبی پیدا کرده و خوب هم گل می‌زند، عنوان کرد: این در فوتبال عادی است. برخی تیم‌ها افت می‌کنند. استقلال و پرسپولیس هم تحت فشار زیاد هوادار هستند. در چهار بازی 12 گل زده‌ایم این به خاطر همدلی و اتحاد است و قاعدتاً ادامه‌دار است و تلاش می‌کنیم هواداران را خوشحال کنیم.

بازیکن استقلال در مورد ارتباط خودش با ساپینتو گفت: ارتباطم کلاً خوب بود. وقتی به استقلال آمدم صحبت‌هایی هم مطرح شد اما خود آجرلو هم گفت حدود 10 روز بود هر پیشنهادی داشتم جواب ندادم و منتظر تأیید ساپینتو بودم وقتی تأیید کرد قرارداد بستم. برخی از من حمایت کردند و برخی هم گفتند ساپینتو من را نمی‌خواهد که من را ناراحت می‌‌کرد. من هم حرف نزدم تا زمانی که بازی کنم. 

حامدی‌فر در مورد اینکه قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد قرارداد برخی بازیکنان استقلال چند برابر شده و آیا موضوع فشاری روی او ایجاد نکرده است، عنوان کرد: فشاری برای من نداشت. قراردادم در صنعت نفت آبادان 100 میلیون بود قاعدتاً وقتی به استقلال می‌آیم هر رقمی ببندم چند برابر آن رقم است. الان قراردادها طوری شده که همه بالا هستند. آن قرارداد قبلی من را ندید که این حرف را زد من سه سال بازی کردم، 50، 70 و 100 تومان قراردادم بود. قاعدتاً بعد از سه سال بخواهم تمدید کنم بیشتر می‌شود. الان هم بخواهم با استقلال تمدید کنم بیشتر می‌شود. این روندی است که همه تیم‌ها و بازیکنان دارند. 

وی در مورد اینکه در هنگام عقد قرارداد در زمان مدیریت آجرلو بند رضایت مدیرعامل در قراردادش ثبت شده است، گفت: بله، این بند در قراردادم وجود دارد.

بازیکن استقلال در مورد اینکه آیا باید این پول را به مدیرعامل می‌داد، گفت: نه، پول را مدیرعامل و باشگاه باید بدهد.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته بیستم لیگ برتر/ استقلال با یک روز تاخیر پیکان‌سواری کرد؛ چهارمین برد متوالی با گلزنی قایدی و حردانی!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تمرینات استقلال ۲ روز تعطیل شد

د فوریه 13 , 2023
به گزارش مشرق، طبق اعلام باشگاه استقلال، تمرینات این تیم با نظر کادر فنی به مدت ۲ روز تعطیل شد. با این‌ حال بازیکنان استقلال در این دو روز به صورت اختصاصی تمرین می‌کنند تا در شرایط بدنی مطلوب خود باقی بمانند. Adblock test (Why?)...