هفته پنجم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از تساوی مقابل ذوب آهن: گل ذوب‌آهن آفساید بود، چوب داوری را می‌خوریم

مصاحبه استقلالی ها

اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی مقابل ذوب آهن گفتند: برای چندمین بار است که در این هفته ها چوب داوری را می‌خوریم.

 به گزارش استقلال نیوز، اعضای تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی دقایق اخر مقابل ذوب آهن از هفته پنجم لیگ برتر، صحبت های کوتاهی در میکسدزون ورزشگاه فولاد شهر انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* محمد نوری فر

بعد از بازی استراماچونی آمادگی داشت در نشست خبری حضور پیدا کند اما با توجه به صحبتی که با آقای یثربی داشتیم این اجازه صادر نشد.

من به احترام شما در این نشست حضور پیدا کردم،خود آقای استراماچونی قصد داشت در نشست خبری حضور پیدا کند ولی دستیارانشان آمادگی شرکت در نشست خبری را ندارند.

* امیرحسین فتحی

صحنه گل را بعد از مسابقات دیدم و صد در صد آفساید بود که باعث شد دو امتیاز حساس را از دست بدهیم. سرمربی تیم زحمت می‌کشد اما برای چندمین بازی است که چوب داوری را  می‌خوریم.

به هواداران استقلال حق می‌دهم چرا که در سرما و گرما تیم را حمایت می‌کنند اما نتیجه نمی‌گیریم. به بازی با نفت مسجدسلیمان نگاه کنید. در بازی با پرسپولیس بیرانوند چند قدم جلو آمد و پنالتی را گرفت. فقط می‌توانم بگویم امسال به خاطر داوری‌هامتاسف هستم.

انصافا بازی‌های خوبی را انجام می‌دهیم. چند بازی شانس با ما همراه نبود و در چند دیدار هم طبق گفته کارشناسان داوری چوب اشتباهات داوری را خوردیم. کادر فنی تلاشش را کرده و جایگاه ما اینجای جدول نیست. حداقل باید 9 امتیاز داشته باشیم و بالای جدول بودیم.

هنوز فرصت نکردم فیلم آنالیز دقیق دروازه‌بانی را بررسی کنم. دروازه‌بانی پست حساس و تخصصی است. مشکل این است که اگر 10 بازیکن اشتباه کنند قابل جبران است اما اگر دروازه‌بان اشتباه کند غیرقابل جبران است اما مطمئن باشید کادر فنی حواسش به همه چیز است.

در حال بروزرسانی...

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هفته پنجم لیگ برتر/ استقلال زخم خورده از وزارت، اسیر طلسم مثبت 90 و ناداوری مقابل ذوب آهن!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته پنجم لیگ برتر/ آندره آ استراماچونی: باید منطقی و عاقلانه بازی کنیم؛ برای داوری تاسف  می خورم

پ سپتامبر 26 , 2019
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با ذوب آهن گفت: فکر می کنم تیمم پیشرفت کرده است این را در مقایسه با بازی های قبل می گویم موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم.  به گزارش استقلال نیوز، آندرهآ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استق...