بهتاش فریبا: خسته شدیم باشگاه و استراماچونی زودتر تصمیم بگیرند؛ قرارداد جدید نباید ترکمنچای باشد!

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از درخواست جدید سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان، تأکید کرد که قرارداد جدید با این مربی نباید ترکمنچای باشد.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفتوگو با خبرنگار تسنیم، درباره بلاتکلیفی تیم فوتبال استقلال،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

 

اگر استراماچونی برنمی‌گردد بهتر است زودتر یک مربی جدید برای تیم بیاورند

اگر قرار است استراماچونی به استقلال برگردد باید حداکثر یکی, دو روز بعد از کریسمس این اتفاق رخ دهد اما اگر برنمی‌گردد بهتر است باشگاه زودتر یک مربی جدید برای تیم بیاورد.

یعنی چه که همه پول را یک‌جا به استراماچونی بدهند

کدام مربی مبلغ قراردادش را یک جا می‌گیرد؟ پرداخت‌ها باید طبق قراردادی که بسته شده صورت بگیرد و اینکه یک جا پولش را می‌خواهد اصلاً‌ معنی ندارد. وقتی از خشت اول را کج می‌‌گذارند همین می‌شود. اگر از روز اول حداقل یک مربی ایرانی در کنار استراماچونی بود, الان همان فرد تیم را به خوبی اداره می‌کرد و هیچ اتفاقی هم در این 3 بازی رخ نمی‌داد. نمی‌دانم یعنی چه که همه پول را یک‌جا باید به مربی بدهند.

* باید پرداخت‌ها و وظایف و تعهدات دو طرف طبق قرارداد انجام شود

استقلال باشگاه بزرگی است و باید در قبال این خواسته استراماچونی قانون را رعایت و طبق قرارداد او عمل کند. الان وضعیت خیلی پیچیده شده و باید زودتر همه چیز مشخص شود. هوادار استراماچونی را دوست دارد و حق هم دارد, چون استقلال چند سال بود که در بالای جدول حضور نداشت و الان این مربی جواب داده است.

قرارداد جدید با استراماچونی نباید ترکمنچای باشد

از روز اول از استراماچونی حمایت کردم, حتی در 5 هفته اول که خیلی‌ها از او انتقاد می‌کردند گفتم این مربی اگر با فوتبال ایران آشنا شود, تیم خوبی درست می‌کند اما الان دیگر خیلی خسته شده‌ایم و دیگر حوصله این چیز‌ها را نداریم. باشگاه و استراماچونی باید زودتر تصمیم بگیرند, چون یک ماه مسابقات تعطیل است و باید تکلیف مشخص شود. اگر  قرار است قرارداد جدیدی با استراماچونی امضا شود, نباید ترکمنچای باشد.

 

 اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

آخرین تحولات باشگاه استقلال(2)/ فتح الله زاده هم از وزیر ورزش بازی خورد؛ استراماچونی دروغگویان را رسوا کرد!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ بازگشت استراماچونی بعد از تعطیلات؛ فتح الله زاده مدیرعامل استقلال نشد!

سیاست های کثیف وزارت ورزش به ثمر نشست/ استراماچونی از ایران رفت!!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افشاگری استراماچونی علیه مدیران استقلال

س دسامبر 24 , 2019
به گزارش مشرق، پس از مصاحبه‌های جنجالی روز گذشته علی فتح الله زاده در مقام عضو هیات مدیره استقلال، مربی ایتالیایی آبی‌ها در استوری اینستاگرامش متنی منتشر کرد که در آن به انتقاد از اقدامات مدیران استقلال پرداخته است.در این استوری می خوانید: از روز اول ...