هفته هفدهم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: بازیکنان من فوق العاده هستند؛ تارتار می تواند توپ را با خودش به اصفهان ببرد!

 فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: برای من عجیب است که مدام از مالکیت توپ صحبت می شود آقای تارتار می تواند توپ را با خودش به اصفهان ببرد!

   

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن اصفهان که در ورزشگاه آزادی به میزبانی استقلال برگزار شد، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* بازیکنان من فوق العاده هستند

می خواستم ابتدا برای اتفاقاتی که برای تیم در چند روز گذشته رخ داد صحبت کنم. تیم 15 روز تمرین نکرد و اکثر بازیکنان در گیر کرونا بودند و بعد از آن با هوادار بازی کردیم و سپس یک جلسه تمرین و یک جلسه ریکاوری با پیکان بازی کردیم که 120 دقیقه بود. بعد مقابل ذوب آهن بازی کردیم. این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و می‌خواهم به بازیکنانم این پیام را بدهم که شما فوق العاده هستید.

 * حردانی فوق العاده بازی کرد

به هرجهت  ووریا دو بازی بود و ترجیح دادم از بازیکنانی که بیشتر استراحت کرده اند استفاده کنیم. حردانی فوق العاده بازی کرد به خصوص در نیمه دوم، او یکی از بازیکنان خوب ماست و می‌تواند در استقلال پیشرفت کند و در تیم ملی هم فیکس بازی کند.

 * داوری در این بازی مشکلی نداشت

آخر بازی هم به داور گفتم که فقط یک بار به داور در طول بازی اعتراض کردم که به من کارت زرد نشان داد ولی در کل داوری خوب بود.

* دو بازی لیگ  برتر را دیدم که هیچ چیز نداشت

در مورد بازی زیبا هم نمی‌دانم در نشست‌های خبری دیگر هم از سرمربیان این سوال را می‌پرسید؟! دو بازی لیگ  برتر را دیدم که هیچ چیز نداشت. بازیکنانم فوق العاده هستند و با آنها صحبت کردم. ادامه این روند کار سختی است ولی با وجود بازیکنانم تلاش می‌کنیم این روند را ادامه بدهیم.

 * تارتار می تواند توپ را با خودش به اصفهان ببرد!

اینکه سرمربی حریف گفته است 90 دقیقه مالکیت توپ را بر عهده داشته اند برای من مهم نیست آقای تارتار می تواند توپ را با خودشان ببرند و از نظر ما هیچ مشکلی نیست!

اخبار استقلال

        

   


 مطالب مرتبط:

 هفته هفدهم لیگ برتر/ استقلال و حفظ صدر جدول با درخشش حسینی؛ کوین آرتور یامگا قاتل ذوب‌آهن!

داوران هفته هفدهم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور قائمشهری قاضی دیدار استقلال و ذوب آهن!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هافبک استقلال بازی با تراکتور را از دست داد

ی فوریه 13 , 2022
به گزارش مشرق، زبیر نیک نفس با دریافت کارت زرد از داور بازی استقلال و ذوب آهن ۴ کارته شد و دیدار آینده تیمش را از دست داد. وی در بازی با فولاد، آلومینیوم اراک و هوادار کارت زرد گرفته بود. تیم فوتبال استقلال در دیدار آینده به مصاف تراکتور می رود....