دلیل قهرمانی استقلال به روایت پاشازاده

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره قهرمانی آبی‌پوشان پایتخت و چگونگی قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ من قبلا هم گفتم. هر مربی‌ای برای پیش‌برد کارهای خودش، مدل خاصی دارد. یک مربی به پاس‌های بلند اعتقاد دارد. یک مربی به تیکی‌تاکا و هر کسی یک روند مشخصی را پیش می‌برد. همانطور که مشخص است، قهرمانی برای یک تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. من گفته بودم که تیمی که صدر جدول است و فاصله قابل توجهی با تیم‌های رده پایین‌تر دارد، نباید از آن تیم انتقاد شود و جام برای هواداران خیلی مهم بود و این قهرمانی بعد چند سال ارزشمند است.

او در پاسخ به این سوال که استقلال با استقلال‌های سال گذشته چه تفاوتی داشت که به قهرمانی لیگ برتر رسید؟ گفت: استقلال این فصل در مدیریت روند خوب و مدیرعامل خوبی داشت. این فصل در استقلال آرامش خوبی حاکم بود و اعضای هیات مدیره دنبال این نبودند که خودشان را نشان بدهند. امسال استقلال پول داشت و تیم خوبی جمع شده بود.

پاشازده درباره نقطه قوت فنی استقلال که باعث قهرمانی آبی‌پوشان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر شد، خاطرنشان کرد: گل نخوردن از نظر فنی برای استقلال خیلی تاثیرگذار بود. ساختار دفاعی استقلال و عملکرد سید حسین حسینی از نکاتی بود که تاثیر زیادی در قهرمانی استقلال داشت.

بیشتر بخوانید:

کفه ترازوی دیدار با استقلال به سود ما سنگینی می‌کند

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره روند شکست‌ناپذیری این تیم گفت: تیمی که از اول کم گل می‌خورد و نمی‌بازد، شخصیت‌ تیمی‌اش درست می‌شود. این یک عادتی است که برای هر بازی دارد برای استقلال رخ می دهد و بیشتر مسائل روحی و روانی در آن دخیل است. همچنین مسائل فنی هم کاملا روی این مساله تاثیرگذار است.

او درباره ۲ بازی باقی‌مانده استقلال در رقابت‌های لیگ برتر و در پاسخ به این سوال که دیدگاه آبی‌پوشان نسبت به این ۲ بازی باید چگونه باشد؟ گفت: تیمی که قهرمان می‌شود، نمی‌شود از آن انتظارات خیلی زیادی داشت. البته این مساله به تفکرات باشگاه و کادر فنی بازمی‌گردد که رویکرد نسبت به این ۲ بازی چگونه باید باشد و آیا از همان ترکیب اصلی استفاده می‌شود یا قرار است از بازیکنان ذخیره استفاده شود.

پاشازاده درباره فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر و در پاسخ به این سوال که آیا هواداران استقلال در کنار نتیجه‌گیری انتظار بازی زیبا از آبی‌پوشان پایتخت خواهند داشت؟ گفت: قطعا طرفداران دوست دارند تیم‌شان در کنار نتیجه‌گیری، بازی زیبایی از تیم محبوب‌شان ببینند. هواداران می‌خواهند فوتبال زیبا ببینند و این مساله برای همه طرفداران فوتبال است،  نه فقط استقلال. باید دید کادر فنی و باشگاه چه رویکردی دارد و چه بازیکنانی در لیست ورودی و خروجی برای فصل آینده تیم قرار دارند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سلطانی‌فر هم نمی‌توانست جلوی قهرمانی این استقلال را بگیرد

س مه 24 , 2022
به گزارش مشرق، علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال در خصوص قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال تیمی است که چه مقام بیاورد و چه مقام نیاورد ، همیشه برای ما قهرمان است چون ما عاشق شخصیت تیم استقلال هستیم. البته امسال باید تشکر ویژه ای ...