هفته هفتم لیگ برتر/ حواشی دیدار ذوب آهن و استقلال: خوش و بش مظاهری با ذوبی ها؛ یزدانی از لیست خط خورد

حواشی دیدار ذوب آهن و استقلال

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با ذوب آهن با هم تیمی‌های سابق خود خوش و بش کرد.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال ایران(تاج) از ساعت 15:00 امروز جمعه(28 آذر 99) از هفته هفتم لیگ برتر فصل 1399/1400 در ورزشگاه خالی از تماشاگر فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

   

* منوچهر صالحی، قائم مقام باشگاه ذوب‌آهن قبل از این مسابقه با حضور در هتل پیروزی(محل اردوی شاگردان رحمان رضایی) حاضر شد و دقایقی را جمع هوادارانی که برای تشویق این تیم به هتل آمده بودند گذارند.

* رحیم رحیمی مقدم، ناظر داوری و تیم داوری این مسابقه حدود 2 ساعت قبل از شروع بازی وارد زمین شده  و به ارزیابی آن پرداختند.

حواشی دیدار ذوب آهن و استقلال

* پرچم‌های بزرگی از تیم ذوب آهن روی سکوهای ورزشگاه فولاد‌شهر نصب شده بود.

حواشی دیدار ذوب آهن و استقلال

* رشید مظاهری قبل از ورود به زمین برای گرم کردن خود با تعدادی از عوامل باشگاه سابق خود خوش و بش کرد و با ذوب‌آهنی ها عکس یادگاری گرفت.

* محمد بختیاری، دارکو بیدوف، رضا حبیب زاده،محمدعلی کاظمی، میلاد کُر، امید سیف الله شیرمردی، سید علی دیمباد، علی نبی زاده و علیرضا منظمی در فهرست بازیکنان ذخیره ذوب‌آهن قرار گرفته است.

* سید حسین حسینی، مهدی قائدی، فرشید باقری، سینا خادم پور، متین کریم زاده، امیرحسین خدامرادی، آرش داجلیری، فردین رابط و علیرضا انصاری هم نیمکت نشین‌های استقلال هستند.

* سیاوش یزدانی با وجود سفر به اصفهان بازهم در فهرست 20 نفره آبی‌پوشان قرار ندارد.

* در دقیقه 30 دیدار ذوب‌آهن و استقلال میلاد جهانی در برخورد با احمد موسوی درون محوطه جریمه استقلال روی زمین افتاد و با وجود اعتراض اعضای تیم میزبان، مرتضی منصوریان اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

* پس از برخورد علی دشتی و محمد دانشگر در دقیقه 32 بازیکن ذوب آهن به داور معترض شد.

* در دقیقه 37 فرشاد محمدی مهر برای لحظاتی با مرتضی منصوریان جر و بحث کرد.

* در دقیقه 42 امیر ارسلان مطهری در موقعیت تک به تک با شهاب گردان پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن با خطای عبدالله حسینی متوقف شد اما کارت قرمز نگرفتن مدافع این تیم سبب درگیری بین بازیکنان و اعتراض آبی‌پوشان به تصمیم داور شد. حتی نیمکت نشین های تیم استقلال هم که روی سکو نشسته بودند اعتقاد داشتند داور باید به حسینی کارت قرمز بدهد.

* در این لحظه فکری با سر و صدای بلندی به جلال مرادی ناظر بازی واکنش نشان داد که داور هم با حضور کنار زمین با لحن آرامی به سرمربی استقلال تذکر جدی داد.

       

* دیدار دو تیم ذوب آهن و استقلال با تساوی بدون گل در جریان است.

در حال بروز رسانی..........

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته هفتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن؛ بدشانسی های ادامه دار فکری با مصدومیت قایدی!

هفته هفتم لیگ برتر/ محمود فکری: مصدومیت بازیکنانمان ربطی به کادرفنی و کادر پزشکی ندارد!

داوران هفته هفتم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور مشهدی قاضی دیدار ذوب آهن و استقلال!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال به جایگاه جدولی ذوب آهن توجه نکند

ج دسامبر 18 , 2020
به گزارش مشرق، محمد نوری اظهار داشت: حالا که فکری توانسته آبی پوشان را به صدر جدول برساند، وظیفه خودش و تیمش بسیار سخت‌تر شده است. حالا انتظار از این تیم بالا رفته و آنها باید بدانند از این به بعد همه حریفان نسبت به آنها سخت گیر تر خواهند بود. وی ...