استقلال به جایگاه جدولی ذوب آهن توجه نکند

به گزارش مشرق، محمد نوری اظهار داشت: حالا که فکری توانسته آبی پوشان را به صدر جدول برساند، وظیفه خودش و تیمش بسیار سخت‌تر شده است. حالا انتظار از این تیم بالا رفته و آنها باید بدانند از این به بعد همه حریفان نسبت به آنها سخت گیر تر خواهند بود.

وی اضافه کرد: حفظ این موقعیت بسیار سخت است و فکری باید بسیار هوشیارانه تیمش را راهبری کند تا ضمن حفظ شرایط موجود، وضعیت فنی تیمش را نیز بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید:

وارث استقلالی هستم که چند سال نتیجه نگرفته است

عضو کمیته فنی آبی پوشان در خصوص دیدار هفته هفتم این تیم مقابل ذوب آهن بیان داشت: ما همه بازی‌های لیگ را رصد می‌کنیم و کم و بیش از شرایط همه تیم‌ها مطلع هستیم. این درست که ذوب آهن یکی از تیم‌های پایین جدولی است، اما شرایط فنی آنها با شرایط جدولی شان کاملاً تفاوت دارد و توجه کردن به جایگاه جدولی آنها کاملاً ساده‌انگارانه است.

نوری تاکید کرد: استقلالی‌ها باید این را بدانند که با تیمی بازی دارند خوش ساختار که فوتبال را روی زمین خیلی خوب بازی می‌کند و تنها بدشانسی آنها را به انتهای جدول فرستاده و اتفاقاً همین موضوع کار آبی پوشان را در هفته هفتم دشوار تر خواهد کرد چرا که ذوبی ها در تلاشند تا به بدشانسی‌های خود خاتمه دهند و چه تیمی بهتر از استقلال که با امتیاز گرفتن از آن از انتهای جدول جدا شوند.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص عملکرد این تیم در ۶ هفته گذشته بیان داشت: هنوز هم هماهنگی لازم بین خطوط سه‌گانه شکل نگرفته و ارتباط دفاع به هافبک و هافبک به حمله کاملاً برقرار نشده است. خط میانی نسبت به هفته‌های ابتدایی فصل شرایط بهتری دارد و به نظر می‌رسد مهدی پور اندک اندک در حال جا افتادن در ترکیب آبی پوشان است. پاس گل او را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم این سرآغاز درخشش او در این فصل باشد. تصورم این است بعد از رسیدن ریگی زوج او با مهدی پور زوجی ایده آل برای میانه میدان باشد.

وی در خاتمه تاکید کرد: مطالبه باشگاه استقلال از سازمان لیگ این است که فارغ از شرایط همه تیم‌ها، دربی باید در شرایطی برگزار شود که هر دو تیم استقلال و پرسپولیس به یک اندازه در لیگ بازی کرده باشند و ما بر این خواسته خود تاکید داریم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمایت تمام قد دبیر از کشتی‌گیران استقلال

ج دسامبر 18 , 2020
به گزارش مشرق، فینال جنجالی‌ مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد  عصر روز گذشته (پنجشنبه) میان تیم‌های بازار بزرگ ایران و استقلال تهران در سالن شهید ابراهیم هادی برگزار شد؛ جایی که استقلالی‌ها در اعتراض به در اختیار نداشتن امیرمحمد یزدانی، یونس امامی و امی...