رشید مظاهری: از آقای عزیزیان معذرت خواهی می‌کنم اما ادعاهایش را قبول ندارم

رشید مظاهری

دروازه بان تیم فوتبال استقلال (تاج) گفت: موضوع ترک تمرین من به مصدومیتم ربط داشت و چیز دیگری نبود، نمی خواهم وارد جزئیات اتفاقات شوم.

به گزارش استقلال نیوز، ساعتی پیش سعید عزیزیان پس از این‌که با استقلال فسخ کرد، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت که رشید مظاهری به دلیل نیمکت نشینی به او توهین کرده است. این ادعای او با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شد و حالا محمد رشید مظاهری درباره آن اظهار نظر کرده است.

رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال استقلال(تاج) در این باره به ورزش سه گفت:

من صحبت های آقای عزیزیان را شنیدم و از کشیده شدن آن به رسانه ها تعجب کردم چون یک بحث درون تیمی بود. موضوع ترک تمرین من به مصدومیتم ربط داشت و چیز دیگری نبود. من نمی‌خواهم درباره جزئیات اتفاقات صحبت کنم اما به واسطه این که ایشان پیشکسوت هستند و دروازه بان سابق استقلال و تیم ملی بوده‌اند، از ایشان عذرخواهی می‌کنم و اگر کدروتی از من دارند امیدوارم که فراموش کنند.

به هر حال شرایطی پیش آمد و ایشان از استقلال رفتند و معلوم است از این بابت مکدر هستند. در نهایت من بابت این مسئله متاسفم و و با توجه به اینکه ایشان بزرگتر و پیشکسوت باشگاه هستند، حرفی نمی‌زنم، اما اگر لازم باشد از خودم دفاع می‌کنم و خیلی از حرف های مطرح شده را قبول ندارم. در کمیته انضباطی استقلال از خودم دفاع خواهم کرد و حرفی که ایشان زدند را نمی‌پذیرم.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

عزیزیان با حاشیه از استقلال رفت/ انتقادها به فکری بابت مربی دروازبان ها درست بود!؟

باشگاه استقلال رشید را به کمیته انضباطی فرا خواند/ مظاهری: خواستند بازی می کنم؛ نخواستند دعا!

تکذیب شایعه قهر و تایید مصدومیت / رشید مظاهری از سفر به رفسنجان باز ماند!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یادداشت ویژه استقلال نیوز/ مدیریت بحران، فاکتور مهمی که "فکری" نداشت؛ بازیکنان استقلال با سرمربی دوست نبودند!

س مارس 2 , 2021
متاسفانه محمود فکری علاوه بر بُعد فنی در بحث مدیریت بحران استقلال هم بازنده بزرگی بود. به گزارش استقلال نیوز، یکی از نقاط ضعف کادرفنی سابق باشگاه استقلال عملکرد بسیار بد محمود فکری و دستیارانش در بخش مدیریت حواشی بازیکنان بود که متاسفانه  بزرگ...