هفته سیزدهم لیگ برتر/ مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی: از اول فصل با کمبودها دست و پنجه نرم کردیم!

مهدی هاشمی‌نسب

مربی تیم استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی مازندران گفت: تلاش می کنیم، می جنگیم و در صورتی که حق مان باشد نتیجه می گیریم.

         

به گزارش استقلال نیوز، مهدی هاشمی‌نسب  مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی قائمشهر، از هفته سیزدهم لیگ برتر فصل 1402/1403 در پاسخ به برخی خبرنگاران صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

* صحیت اول؟

خوشحالم که می بینمتان. خیلی خوشحالیم در برابر نساجی قرار می گیریم که خاطرات خوبی با آنها داشتیم و بعد از 24 سال به لیگ برتر آمدیم با این تیم. امیدواریم برنده میدان باشیم، در صورتی که حق مان باشد. تلاش می کنیم برای سه امتیاز.

* ایجاد فاصله دوباره با صدر؟

وقتی هم ما می بردیم، حریفان مساوی می کردند. طبیعی است در فوتبال. بقیه هم هزینه می کنند و تماشاچی دارند و دعای خیر پشت سرشان است. فوتبال همین است و اگر قرار باشد همه بازی ها را برد که نیم فصل قهرمان مشخص می شود. جذابیت فوتبال این است. ما تلاش می کنیم، می جنگیم و در صورتی که حق مان باشد نتیجه می گیریم. تلاش می کنیم فقط با زور بازوی خودمان و هواداران و بازیکنان مان به نتیجه برسیم.

* تقابل نکونام و رحمتی؟

قطعا یک انگیزه هایی هست همیشه. همبازی بودند در استقلال و تیم ملی. شاید یک سری مشکلاتی هم بوده باشد ولی در این سطح قطعا تاثیری روی نتیجه ندارد و این دو نفر تمرکزشان روی بازی خواهد بود. این تیم ها ریشه دار هستند و اصلا مشکلات شخصی اهمیت ندارد. ما تلاش می کنیم و آنها هم تلاش می کنند. هیچ ذهنیتی از قبل نیست و فقط خاطرات خوب داریم ولی در زمین از جان مایه می گذاریم.

* مصدومان؟

در دربی که حساس ترین بازی سال است دفاع وسط نداشتیم. قطعا بودن مرادمند و سلیمی قدرت ما را چند برابر می کند در دفاع. نمی دانیم می رسند یا نه ولی در تمرین بودند.

* شکایت بعد از دربی؟

بازی قبل تمام شده و فقط ناراحتی از نگرفتن سه امتیاز برای ما مانده است. قطعا حق ما بردن و سه امتیاز بوده است.

* حضور هوادار مسن استقلال در تمرین؟

یک سری صحبت ها هست که جالب نیست اینجا بگوییم ولی قبل از بازی ها که خودم صحبت می کنم، تنها چیزی که انگیزه ما است همین هواداران هستند. ای کاش می شد همه هواداران بیایند ولی شرایط اجازه نمی دهد. انگیزه و تلاش بازیکنان را با حضور اینها بالا می بریم و باعث دلگرمی ما هستند و مطمئن باشند با تمام توان برایشان می جنگیم.

* عملکرد بلانکو و بازی نکردن ارسلان؟

در مورد جدایی ارسلان در حیطه من نیست که صحبت کنم. نگاهی که به بقیه داریم با ارسلان هم داریم. خودم هم ارتباط نزدیکی با او دارم و چون چهار گل در دربی زده بود و می دانستم دربی چه شرایطی دارد دوست داشتم کمک کند ولی مصدوم بود و فرصت نشد کنارمان باشد. همیشه جز بهترین های ماست و هواداران با او خاطره خوب دارند. امیدوارم در ادامه راه به ما کمک کند. بلانکو هم سرمربی از او راضی است که بازی می کند و فکر می کنم او خواسته های نکونام را برآورده می کند. نکونام فقط گلزنی نمی خواهد از مهاجم و همیشه می گوید بروید بجنگید و دعوا کنید و گل را هم بالاخره یک نفر می زند.

* شایعات در خصوص کسر امتیاز؟

اوضاع در استقلال خوب است و هیچ مشکلی نیست. فقط ناراحتیم هفته قبل سه امتیاز را نگرفتیم. کم شدن امتیاز هم به بازیکن و کادر ربط ندارد و مدیریت باید ببیند مستحق این بودیم یا نه.

* شکایت پرسپولیس از قرارداد شما؟

چه کسی شکایت کرده؟ پرسپولیس؟ ادامه دهد. قانونی ادامه دهد. آنها خیلی حرف زدند. جوابی ندارم بدهم. در مورد نساجی بپرسید. خیلی ها شکایت کردند از ما تهش دیدند چه شد. اصلا نیازی نیست وقت بگذاریم و جواب بدهیم.

* لیست خرید برای نیم فصل دوم؟

قطعا کمبودهایی داریم در تیم و از اول فصل دست و پنجه نرم کردیم. بازیکنان این قدر چنگنده و باتعصب بودند که خلا دیده نشود. ولی کمبودهایی هست که دیدید صالح حردانی را گذاشتیم دفاع وسط. چقدرم خوب بود. ولی صحبتی در مورد لیست خروج و ورود نشده است.

به گزارش استقلال نیوز، سعید اکبری مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال در آغاز نشست خبری مهدی هاشمی نسب قبل از بازی هفته سیزدهم لیگ برتر گفت:

جواد نکونام سرمربی استقلال در پایان شهرآورد درباره دوربین‌های تلویزیونی نکته‌ای را گفت که بعد از آن مسئولان امر با مسئولان باشگاه استقلال صحبت کردند و این مسئله حل شد.

درخواستی که از مجریان تلویزیونی و همه مجریانی که در حوزه ورزش و فوتبال فعالیت می‌کنند داریم، این است که علایق رنگی‌شان را جلوی دوربین نیاورند و به خودشان، رسانه ملی و همین طور به باشگاه‌ها احترام بگذارند. امیدواریم در آینده شاهد اتفاقاتی که در گذشته افتاده، نباشیم.

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

داوران هفته سیزدهم لیگ برتر 02/03 مشخص شدند؛ داور همدانی قاضی دیدار استقلال و نساجی!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خجالت کشیدند از صحنه آخر در محوطه جریمه پرسپولیس هم بگذرند!

د دسامبر 18 , 2023
به گزازش مشرق، محسن گروسی در مورد دربی ۱۰۲، اظهار داشت: از نظر فنی زیاد نمی‌توان صحبت کرد چون بازی بار فنی آنچنانی نداشت. هرچند پرسپولیس در نیمه اول مقداری بهتر کار کرد اما در نیمه دوم استقلال صاحب توپ و زمین بود. تنها روی یک اشتباه بچه گانه دروازه است...