سال‌هاست استقلال از خودزنی و هیولای درونش ضربه می‌خورد

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل گل‌‎گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط سختی در مسابقات شهرستان وجود دارد و در سیرجان فوتبال بازی کردن کار آسانی نیست. ارتفاع سیرجان از سطح دریا زیاد است و همه تیم‌ها در آنجا به مشکل می‌خورند. استقلال یک امتیاز گرفت که نتیجه خیلی بدی هم نبود. گل‌گهر سیرجان جزو تیم‌های خوب این فصل لیگ برتر است که در بحث دفاعی، فضاها را می‌بندد و در ۱۴ بازی ۹ گل خورده است، اما استقلال هم رکورددار کم گل خوردن است؛ در مجموع تساوی در سیرجان تا حدودی خوب بود.

وی افزود: در این هفته سپاهان هم نتیجه نگرفت، فوتبال امروز تنها برای خودت نیست و عملکرد تیم‌های دیگر می‌تواند در عملکرد شما تأثیرگذار و کارساز باشد و یک سری از تیم‌ها هم برای شما اشکال ایجاد می‌کنند. اما باز هم با این حال هنوز استقلال در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته است و باید این روند را حفظ کند.

*در نیم فصل دوم هیچ تیمی دیگر به راحتی امتیاز نمی‌دهد

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه هیچ بازی لیگ برتر قابل پیش‌بینی نیست، عنوان کرد: نتایج فوتبال از قبل مشخص نیست، تیم انتها و بالای جدولی نمی‌شناسد، به خصوص مسابقات در نیم فصل دوم سخت‌تر خواهد شد و هیچ تیمی به تیم دیگر به راحتی امتیاز نمی‌دهد. روی هیچ بازی از قبل نمی‌شود حساب کرد که با اطمینان گفت برنده خواهید شد و همه تیم‌ها برای کسب رتبه خوب در جدول کار می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال در مورد دیدار هفته پانزدهم استقلال با پیکان یادآور شد: استقلال در ۱۴ بازی که انجام داده توانسته ۸ پیروزی، ۵ مساوی و یک باخت به دست بیاورد که در بازی‌های داخل خانه خیلی خوب نتیجه گرفته است. امیدوارم با پیروزی برابر پیکان در آخرین بازی نیم فصل اول بتواند کماکان صدرنشین باقی بماند.

*استقلال برای نیم فصل دوم باید ۳-۴ بازیکن بگیرد

فریبا درباره شکایت یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال از مدیرعامل و عضو دیگری از هیئت مدیره باشگاه گفت: سال‌هاست ما یک هیولای درون در خودمان داریم که متأسفانه همیشه خودمان را می‌زنیم. این مشکل هیچ وقت درست شدنی نیست و این هیولا در ما وجود دارد. مدت‌هاست استقلال از خودزنی ضربه می‌خورد.

وی درباره نیازهای تیم فوتبال استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر خاطرنشان کرد: دو دفاع وسط استقلال مصدوم هستند، البته دفاع وسط‌ها در دیدارهای اخیر خوب بازی کرده‌اند. صالح حردانی در سمت راست دفاعی عملکرد قابل قبولی داشته است. قطعاً باید در تعطیلات نیم فصل ۳-۴ بازیکن بگیرند، مدافع، بازی‌ساز، وینگر و مهاجم از جمله نیازهای استقلال است. چون بازی‌ها خیلی سخت می‌شود و رقابت‌های جام حذفی هم از راه خواهد رسید.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش استقلال به رای استیناف؛ این نمایش خجالت آور بود/ از این پس ملزم به رعایت قوانین نیستیم!

س دسامبر 26 , 2023
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال در واکنش به اعلام رای کمیته استیناف پیرامون دو پرونده پرسپولیس و سپاهان، متن زیر را منتشر کرد:" آنچه امروز در قالب حکم استیناف مطرح شد، استهزای فوتبال ایران بود. فوتبالی که حتی به قوانین خودش احترام نمی گذارد، چگونه توقع ...