هفته بیست و یکم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: باید دست و پای این بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌ طلا گرفت؛ پنالتی کاملا واضح بود

صالح مصطفوی

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: باید دست و پای این بازیکنان را طلا گرفت که اینگونه در این شرایط برای موفقیت استقلال تلاش می کنند. 

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دلیل اخراج در بازی با گل گهر از حضور در نشست منع شد و به جای ایشان صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در این نشست خبری حضور پیدا کرد و صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

              

* باید دست و پای این بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌ طلا گرفت

بازی خیلی خوبی بود، هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند، متأسفانه ما یک مقدار دستمان خالی شده است و مجبور شدیم با مصدومیت محمد دانشگر سیستم تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌ عوض کنیم و زبیر نیک نفس را‌‌‌‌‌‌‌‌ به دلیل بیماری که برایش ایجاد شده بود از دست دادیم. بازیکنانی که بازی کردند فوق‌العاده خوب بازی کردند. باید دست و پای این بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌ طلا گرفت که این گونه می‌جنگند و همچنان برای نام استقلال و هویت این باشگاه و جایگاهی که به سختی به دست آوردند می‌جنگند.

* پنالتی کاملا واضح بود

پنالتی کاملا واضح بود، نکته‌ای که باید به نظرم باید به آن اشاره کرد و اینجا آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ بگویم، این است که حدود سه سال و نیم است که با آقا فرهاد کار می‌کنم و سه تعویض‌هایی که  او در دقیقه 70 انجام داد بهترین تعویض‌های دوران مربیگری‌شان بود و روند بازی با این تعویض‌ها عوض شد و تیم ما موقعیت‌های خیلی خوبی به دست آورد. در جریان بازی می‌شد دو سه گل بعد از تعویض‌هایی که کردیم بزنیم، اما قسمت این بود این گونه بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌ ببریم.

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال در ابتدای نشست خبری پس از مصاف استقلال و گل‌گهر، اظهار کرد:

این پیروزی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. وظیفه خود می‌دانم که برای بیت‌الله خندان یکی از قدیمیترین خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حوزه استقلال آرزوی سلامتی کنم. ایشان سال‌ها در رسانه‌های باشگاه استقلال و منتسب به این باشگاه کار کرده‌اند و این روزها در بستر بیماری هستند. همچنین برای استاد اردشیر لارودی که در بیمارستان بستری هستند، آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم این دو عزیز به آغوش فوتبال ایران بازگردند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ امیر باز هم بازنده جنگ با فرهاد؛ گل‌گهر در تهران بازی حیثیتی را باخت

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل گل گهر؛ این برد دلچسب را به هوادارانمان تقدیم می کنیم

ی مارس 6 , 2022
بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل گل گهر سیرجان گفتند: این پیروزی و این سه امتیاز را به هوادارانمان تقدیم می کنیم           به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری 2 بر 1 م...