دلیل فنونی زاده برای انتشار پست جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش مشرق، مهدی فنونی زاده در هفته اخیر با انتشار پستی اینستاگرامی از اولسان هیوندای، حریف کره جنوبی تیم پرسپولیس تهران در فینال لیگ قهرمانان آسیا حمایت کرد و مورد انتقاد طرفداران این تیم قرار گرفت.

توضیحات مهدی فنونی زاده را در این باره بخوانید؛ «فکر نکنید من وطن‌فروش هستم و می‌دانم در این چند وقت اخیر استقلالی‌ها و مظلومی برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کردند اما من در پست شخصی‌ام از حریف پرسپولیس حمایت کردم که در این بین هواداران پرسپولیس به پیج شخصی من هجوم آورده و به من فحاشی کردند. شاید کسی در این مورد سعه‌صدر داشته باشد و بگوید نباید واکنشی به ناسزاها داشته باشیم اما من نمی‌توانم بی‌احترامی‌های همیشگی هواداران پرسپولیس را نسبت به خودم نادیده بگیرم. من برای کاری که کردم دلیل داشتم.»

این هم ادامه حرف های فنونی زاده؛ «من هم در گذشته می‌گفتم هر تیم ایرانی که به آسیا می‌رود باید از آن دفاع کرد و نباید نگاه رنگی داشت اما سال ۹۲ هواداران پرسپولیس کاری کردند که من نگاهم به این ماجرا عوض شد. اصلاً مگر آنها این نگاه رنگی را ندارند؟ مگر در فینال سال ۹۲ ما با حریف کره‌ای بازی نداشتیم؟ در آن سال عده‌ای از هواداران پرسپولیس لابه‌لای هواداران کره‌ای نشسته بودند و از تیم حریف حمایت می‌کردند! مگر آن زمان استقلال نماینده ایران نبود؟ حالا چرا اینقدر به آنها برخورده است؟ ما بی‌دلیل حرف نمی‌زنیم و عکس‌های آن بازی موجود است و دست به دست می‌چرخد. در سال ۹۲ هواداران ما خیلی دلخور شدند و رنج کشیدند.»

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “دلیل فنونی زاده برای انتشار پست جنجالی علیه پرسپولیس

  1. سلام به همه استقلالیهای اصل
    ازقدیم گفتن جواب های ،هوی است.
    به کوه آواز خوش ده تا خوش آید.
    دنیا صحنه پژواک صداهاست.وقتی میرید می نشینید تو طرفداران تیم کره ودربرابرنماینده کشورت(استقلال)ازتیم کره حمایت میکنی باید فکرامروز را میکردی. آفرین به فنونی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سیاست های همیشگی وزارت ورزش در قبال استقلال ادامه دارد/ احمد مددی مدیرعامل استقلال شد

چ دسامبر 16 , 2020
جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار و طی آن مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد. به گزارش استقلال نیوز، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال، امروز از ساعت 16:00 برگزار شد و طی آن مدیرعامل، عضو جدید و سخنگوی هیات مدیره این باشگاه مشخص شدند. در جلسه امرو...