هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: خاطرات خیلی خوبی از بازی با سپاهان دارم؛ قدم به قدم به سمت قهرمانی پیش می‌رویم

فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: هر شش بازی آینده ما به طور یکسان اهمیت دارد و نباید به چیزی غیر از این فکر کنیم.

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) که به دلیل زمان پرواز تیم نتوانست در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر سرکت کند صحبت کوتاهی را با رسانه رسمی باشگاه انجام داد که در ادامه می خوانید:

  

* بازی با سپاهان؟

بازی خیلی مهمی در پیش داریم. همیشه مصاف دو تیم استقلال و سپاهان جذاب بوده و من خودم خاطرات خیلی خوبی از بازی این دو تیم دارم. باشگاه سپاهان، از بهترین باشگاه‌های ایران است و ساختار آن‌ها به مفهوم باشگاه بسیار نزدیک است.

ما فردا به دنبال یک بازی زیبا هستیم و امیدوارم هواداران دو تیم در ورزشگاه حاضر باشند و ظرفیت ورزشگاه تکمیل شود. امیدوارم از بازی فردا همه بینندگان و حاضران در استادیوم لذت ببرند.

* صحبت پایانی؟

تیم ما آماده است و قدم به قدم به سمت هدف اصلی خود پیش می‌رویم.  هر شش بازی آینده ما به طور یکسان اهمیت دارد و نباید به چیزی غیر از این فکر کنیم.

به گزارش استقلال نیوز، به دنبال اظهارات مدیر رسانه‌ای تیم پیروزی(پرسپولیس) در نشست خبری امروز این تیم پیرامون شرایط قهرمانی در صورت برابری امتیاز مدعیان قهرمانی، محمد نوری‌فر معاون ارتباطات باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت:

حقیقتا باشگاه استقلال نیازی به پرداختن به این موضوع ندارد و ملاک اصلی قوانین، سازمان لیگ است. واقعا در شأن باشگاه استقلال نیست که به این بحث‌ها ورود کند. این روزها کارهای مهمتری داریم.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور بختیاری قاضی دیدار سپاهان و استقلال!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال و اولین فینال تا قهرمانی/ نقش جهان را آبی کن..

س مه 3 , 2022
مهم‌ترین بیست و پنج روز زندگی فرهاد مجیدی از فردا در اصفهان آغاز خواهد شد. به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال(تاج) فردا در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که در بیست و پنج روز آینده تا ۸ خرداد، شش بازی تا پایان لیگ باقی مانده و شش امتیا...