آیا جواد نکونام دروغ می‌گوید؟!

سرویس ورزش مشرق - در شرایطی که باشگاه استقلال خبر اخراج ۲ مربی اسپانیایی خود از هتل محل اقامتشان را تکذیب کرده بود، امروز جواد نکونام اعلام کرد: "دو بار مربیان اسپانیایی را از هتل بیرون کردند. دوست نداشته باشید اینجا بنشینم و دروغ بگویم. امیدوارم کسی این درخواست را از من نداشته باشد، اما دو بار این اتفاق افتاده که آنها را از هتل بیرون کرده و با قفل کردن در اتاق، بدون وسیله سر تمرین آمدند." اما واقعیت ماجرا چیست؟ آیا این مربیان را از هتل محل اقامتشان بیرون کرده اند؟

یکی از مسئولان هتل محل اقامت این مربیان که در یکی از مناطق شمالی تهران واقع شده، در گفت و گویی که اسناد آن نزد آفسایدنیوز موجود است، نکات قابل توجهی را عنوان کرد که با حرف های امروز نکونام همخوانی ندارد. وی اظهار داشت: ما هیچ میهمانی را از هتل بیرون نمی کنیم؛ مگر مشکلات اخلاقی داشته باشند. به این عزیزان در پایان هر هفته اعلام می کنیم سقف اعتبارشان پر شده و باید صورت حسابشان را پرداخت کنند.

وی افزود: رزرو اتاق این افراد پنجشنبه یا جمعه تمدید می شود. پنجشنبه هفته قبل به این مربیان اعلام کردیم برای هفته جاری باید این کار را انجام بدهید. جمعه علی سامره با حضور در هتل مقداری از پول را پرداخت کرد و سقف اعتبار آنها پایین آمد. تا اندازه ای می توانیم به مجوعه اعتبار بدهیم و پس از آن سیستم هشدار می دهد. اگر میهمان ها باید پول پرداخت کنند، این کار را باید انجام بدهند. در غیر اینصورت، به شخصی که هتل را برایشان رزور کرده، اعلام می کنیم برای پرداخت بیاید.

این مسئول هتل گفت: پس از پرداخت پول، اتاق را برای مربیان اسپانیایی آزاد کردیم. ما اجازه نداریم میهمان ها را از هتل بیرون کنیم. اگر میهمانی پول ندهد، به او وقت می دهیم چک یا وجه نقدی بیاورد تا اعتبار مجددی داشته باشد. در حال حاضر نیز مربیان اسپانیایی در هتل ما اقامت دارند. روز گذشته نیز نزد من آمدند تا مهلت اعتبار اتاقشان تمدید شود. پولی هم پرداخت کردند تا کارشان انجام شود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۶ شهریور

د آگوست 28 , 2023
Adblock test (Why?)