هفته بیست و نهم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: برای برد به رفسنجان می رویم؛ استقلال با تمام قوا و انگیزه بازی خواهد کرد

صالح مصطفوی

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: شناخت خوبی از مس داریم و تمرینات لازم را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان و کادرفنی آماده بازی هستیم.

     

به گزارش استقلال نیوز، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) که به دلیل سفر دیرهنگام این تیم به نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان از هفته بیست و نهم لیگ برتر نرسید در مصاحبه با رسانه رسمی باشگاه صحبت هایی عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

* صحبت اول؟

بازی سنگینی با مس داریم. مس تیم خوب و بابرنامه ای است. ما مثل تمام بازی‌های گذشته و طبق هدف‌گذاری آقای مجیدی، برای برد به میدان می‌رویم.

با تمام قوا بازی خواهیم کردیم. شناخت خوبی از مس داریم و تمرینات لازم را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان و کادرفنی آماده بازی هستیم. هدفمان ارائه یک بازی خوب و کسب 3 امتیاز در این مسابقه است.

* گفته می‌شود این تیم با توجه به قهرمانی، انگیزه لازم را ندارد؟

خیر، در استقلال هر بازی با توجه به خیل تماشاگران از اهمیت زیادی برخوردار است. تیم ما با تمام قوا و انگیزه برای این بازی آماده شده است و با صد درصد توان بازی می‌کنیم تا بتوانیم تیم خوب مس رفسنجان را در این شهر شکست دهیم.

* غایبان استقلال در بازی با مس؟

روزبه چشمی را به دلیل مصدومیت و امیرعلی صادقی را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید در اختیار نداریم.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

داوران هفته بیست و نهم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور گمنام قاضی دیدار مس رفسنجان و استقلال!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

در حاشیه ادامه یافتن صحبت های وقیحانه و منزجرکننده کادرفنی گل گهر سیرجان علیه باشگاه تاج(استقلال) ایران

د مه 23 , 2022
پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال، به ظاهر پیشکسوتانی بودند که با حسادت و بخل ماهیت خود را به همگان نشان دادند. به گزارش استقلال نیوز،  دلقک‌هایی مانند کمک مربیان سطح پایین گل‌گهر سیرجان و.. در سطحی نیستند که به اراجیف آن‌ها پرداخته شود. تاسف برا...