در حاشیه ادامه یافتن صحبت های وقیحانه و منزجرکننده کادرفنی گل گهر سیرجان علیه باشگاه تاج(استقلال) ایران

کادرفنی گل گهر

پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال، به ظاهر پیشکسوتانی بودند که با حسادت و بخل ماهیت خود را به همگان نشان دادند.

به گزارش استقلال نیوز،  دلقک‌هایی مانند کمک مربیان سطح پایین گل‌گهر سیرجان و.. در سطحی نیستند که به اراجیف آن‌ها پرداخته شود. تاسف برای آن‌ها که مطالب دیکته شده خود را در اختیار این جماعت قرار می دهند و به راحتی و در درجه اول به جایگاهی که می توانستند نزد  هواداران استقلال(تاج) بزرگ داشته باشند، حمله کردند و حتی به دلیل کینه‌ها، حاضرند به میلیون‌ها هوادار آبی دل، جفای تاریخی کنند. این ظلمی بزرگ و فراموش نشدنی است که به خود و دیگران می کنند.

صحبت‌های وقیحانه اخیر به قدری پر از کج‌فهمی، دشمنی، کینه و خارج از بررسی منطقی است که توسط اهالی فوتبال حتی جدی گرفته نمی‌شود ولی دلیل نمی‌شود که به بخش تهمت‌های آن اشاره نشود که قابلیت پیگیری حقوقی دارد، اگر ارکان انضباطی به وظیفه قانونی خود در اعلام جاعلان در پرونده جعل گل‌گهر سیرجان عمل کرده بودند، این وقاحت فراگیر را کمتر شاهد بودیم.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

با رد درخواست اعاده دادرسی بازیکن گابنی گل‌گهر؛ رو سیاهی به زغال ماند و کسانی که استقلال را فقط با خودشان می‌خواهند!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یازدهمین سالروز آسمانی شدن اسطوره مردمی ایرانیان، ناصر حجازی بزرگ گرامی باد! 

د مه 23 , 2022
امروز یازدهمین سالروز درگذشت اسطوره بزرگ و مردمی باشگاه استقلال(تاج) بود. به گزارش استقلال نیوز،  این روزها بیشتر از گذشته، فقدان برخی چهره‌های تاثیرگذار در تاریخ ایران  مشخص می‌گردد، آنجا که می گوید:  "به من می گویند عصبان...