امیر سلطانی: فرهاد مجیدی خواهان جذب دستیار خارجی شد؛ از کمک یک هوادار به استقلال اطلاع دقیقی ندارم!

امیر سلطانی

معاون باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی طی درخواستی که از مدیریت باشگاه داشت خواهان جذب یک دستیار خارجی شده است که در حال بررسی این موضوع هستیم.

به گزارش استقلال نیوز، امیر سلطانی معاون باشگاه استقلال که در نشست نماینده باشگاه‌ها با مسئولان فدراسیون فوتبال شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران در مورد خروجی این جلسه توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید: 

* نبی با سعه صدر نیز به پیشنهادات باشگاه‌ها گوش داد!

آقای نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال و دیگر دوستان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را داشتند و با سعه صدر نیز به پیشنهادات باشگاه‌ها گوش دادند. خروجی جلسه خوب بود و قرار شد پیشنهادات در اولین جلسه هیئت رئیسه بررسی شده و برای فصل آینده در سازمان لیگ لحاظ شود.

* در جلسه مقرر شد قراردادهای خارجی به ریال بسته شود! 

در جلسه امروز هیچ صحبتی در زمینه عدم جذب بازیکن و مربی خارجی نشد و تنها پیشنهاد شد که قرارداد خارجی‌ها به ریال باشد و بحث دلار و یورو لحاظ نشود.

* هنوز برای بعضی پرونده ها زمان کافی داریم

پرونده‌های ما دو بخش دارد. یکسری حکم نهایی دارند که حدود دو، سه هفته پیش نامه‌ای به فیفا ارسال کردم که بخشی از مطالبات از محل درآمدهای استقلال در فیفا برای این مطالبات پرداخت شود. یکسری پرونده‌ها نیز به کمیته انضباطی رفته است و هنوز فرصت داریم.

* از مطالبات استقلال در فیفا طلب‌ها پرداخت می شود

در مورد شکایت طلبکاران خارجی هم محرومیتی استقلال را تهدید نمی‌کند. با دکتر اسدی نیز صحبت کردم و خوش‌بین بودند که از مطالبات استقلال در فیفا طلب‌ها پرداخت شود.

* از کمک یک هوادار به استقلال اطلاع دقیقی ندارم!

در مورد کمک یک هوادار به باشگاه هم باید بگویم که من درباره این شخص چیزی نمی‌دانم و مدیرعامل باشگاه با ایشان در ارتباط است. درباره مصاحبه سعادتمند و تشکر از این هوادار، نمی‌توانم نظر بدهم. مدیرعامل باشگاه خودشان صاحب‌نظر هستند، اما یکسری چیزها باید لحاظ شود. انتقال پول بین کشورهای اروپایی بین یک تا سه روز زمان می‌برد، در خاورمیانه نیز 10 روز. باید صبر کنیم و ببینیم که پول به حساب دیاباته و میلیچ واریز می‌شود یا نه. این را هم بگویم که من در جایگاهی نیستم که درباره پرداخت‌ها نظر بدهم. اینکه فرد دیگری در آن سر دنیا کارهایی کرده است، من نباید نظر بدهم.

* کسر قرارداد از بازیکنان قانونی نیست

کسر قرارداد قانونی نیست. یکسری باشگاه‌ها و بازیکنان خودشان توافقاتی انجام دادند و به حالت خیریه خواستند به باشگاه‌ها کمک کنند.

* شروع مسابقات با تصمیم فیفا عملی می شود

شروع مسابقات مسئله‌ای است که دنیا با آن درگیر است. بازیکنی که از آمادگی دور شده است، نیاز به 25 تا 30 روز بدنسازی دارد. مسابقات نیز 45 روز طول می‌کشد و مسئله‌ پیچیده‌ای است. باید منتظر تصمیم فیفا باشیم.

* فرهاد مجیدی خواهان جذب دستیار خارجی شد

فرهاد مجیدی دستیار جدید می‌خواهند. این مربی آن زمان قرارداد داشت و نمی‌توانستیم با او مذاکره کنیم، اما الان قرارداد ندارد.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

امیر سلطانی: از محل درآمدهایمان در فیفا بدهی خارجی ها را می دهیم؛ از وینفرید شفر شکایتی نکرده ایم

امیر سلطانی: تمرینات بازیکنان در منزل جنبه عضلانی دارد؛ تعطیلی و نادیده گرفتن کامل مسابقات بهترین تصمیم است

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عجله‌ای که کار دست استقلال داد!

د آوریل 20 , 2020
به گزارش مشرق، روز گذشته باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات دیاباته و میلیچ خبر داد. این موضوع اما بلافاصله با واکنش این دو بازیکن خارجی مواجه شد و هر دو گفتند که پولی نگرفته‌اند.واقعیت این است که استقلال روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و در این میان انتشار ...