نکونام ۵ نفر از این شش نفر را می‌خواهد

به گزارش مشرق، بازیکنان استقلال بابت فصل گذشته حدود ۶۰ درصد دریافتی دارند و جواد نکونام در بدو کار با یک مشکل بسیار بزرگ به نام تسویه‌حساب با بازیکنان فعلی استقلال مواجه است. علاوه بر آن باشگاه باید امثال قایدی و محبی را هم حفظ کرده و حداقل ۴ بازیکن جدید با نظر نکونام بخرد. بازیکنانی که بتوانند نظر مثبت او را جلب کنند.

از طرفی قرارداد ۶ بازیکن استقلال تمام شده و باید دید نکونام همه آنها را می‌خواهد یا نه.طبق شنیده های ما نکونام حداقل ۵ نفر از آنها را می خواهد.نفراتی چون محبی ،قایدی،غلامی ،مرادمند،سلمانی و حسینی قراردادشان با استقلال تمام شده است.

بازیکنی که پارسال ۱۶ میلیارد بسته امسال قاعدتاً نمی‌آید حتی با همان مبلغ بازی کند و این بزرگترین چالش جواد در استقلال است. ۲ فصل قبل که استقلال قهرمان شد، یک دلیل عمده‌اش این بود که شخص فرهاد مجیدی به مبلغ قراردادها ورود کرد و البته هیچ بازیکنی هم به آن صورت بالا نمی‌گرفت. نتیجه این شد که استقلال برخلاف زمان ساپینتو تیم یکدستی داشت و مسائل مالی نتوانست روی مسائل فنی تأثیر منفی بگذارد.

برخلاف فصل گذشته که آشفتگی مالی عجیبی در استقلال وجود داشت و ریشه آن هم به قراردادهای عجیب ابتدای فصل برمی‌گشت. حالا هم چاره‌ای نیست جز آنکه حجت کریمی و جواد نکونام قرارداد بازیکنان را مدیریت کنند به طوری که نه سیخ بسوزد و نه کباب تا استقلال با کمترین حاشیه وارد لیگ برتر شود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نظر شمشیرباز طلایی ایران درباره نکونام

ج ژوئن 23 , 2023
به گزارش مشرق، علی پاکدامن در حاشیه یک دیدار فوتبال خیریه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز فرصت نصیب ما شد تا در کنار دیگر عزیزانمان در ورزش که یک بازی دوستانه در خصوص «نه به اعتیاد» بازی کنیم و امیدوارم روز به روز این اتفاق کم‌تر شود و جامعه سالمی...