سعادتمند: در جام حذفی نتیجه نگیریم به گزینه دیگری فکر می‌کنیم

به گزارش مشرق، احمد سعادتمند بعد از پایان نشست امشب هیات مدیره استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا به شما خسته نباشید می‌گویم، جلسه امروز در ۲-۳ محور بود، ابتدا در خصوص تامین منابع مالی صحبت کردیم که از چه منابعی پرداخت‌هایمان را در مورد آرای فیفا تامین کنیم.

وی افزود: امروز تمام مطالبات بویان را پرداخت کردیم و فردا با نامه وکیل بویان پرونده ما در مورد این بازیکن بسته می‌شود.  در مورد مطالبات شفر هم صحبت‌های خوبی شد و از روز چهارشنبه روی این مساله تمرکز خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس هیچ شانس قانونی برای بازگرداندن ترابی ندارد

اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را بهتر بشناسید

حضور رسول‌پناه در تمرین پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: امروز شکایت لکیچ هم به باشگاه استقلال رسید و این مربی خواستار مطالبات خود از استقلال شده است. در مورد فینال جام حذفی و مسائل دیگر صحبت کردیم. همچنین در مورد خصوصی سازی هم صحبت کردیم تا ان‌شاءالله در مورد تراز مالی و گزارش سازمان بازرسی هم مساله‌ای نداشته باشیم.

سعادتمند در خصوص اینکه آیا واقعا بحث بازگشت استراماچونی به این باشگاه و اینکه مجیدی دیگر سرمربی این تیم نیست، عنوان کرد: تمام هم و غم ما این است که در فینال نتیجه خوبی بگیریم و هواداران یک جام را تجربه کنند. در حال حاضر مجیدی سرمربی تیم ما است و امروز هم در تمرین حاضر شد. حتی امروز برای موفقیت تیم مجیدی را دعوت کردم ولی او به نوعی درگیر کاری بود که نتوانست به این ضیافت بیاید.

وی در خصوص اینکه اگر مجیدی برود چه کسی گزینه هدایت استقلال است چون صحبت از حضور قلعه‌نویی، نکونام و حتی دونادونی هم مطرح شده است، عنوان کرد: به اگرها نمی‌شود استناد کرد. باز هم می‌گویم مجیدی با ما قرارداد دارد و او به کارش ادامه می‌دهد. اگر هم اتفاقی بیفتد ما در هیات مدیره بررسی خواهیم کرد. من در قرارداد مجیدی ندیدم که بندی برای فسخ یکطرفه او وجود داشته باشد.

مدیرعامل استقلال با اشاره به سفرش به ایتالیا گفت: من بر اساس مصوبه هیات مدیره به ایتالیا رفتم و در تیرماه با وزارت ورزش در این زمینه مکاتبه کردیم. چون پرداخت بدهی‌ها کار سختی است تلاش ما این بود که بخشی از مطالبات استراماچونی را پرداخت کنیم و پرونده را از فیفا خارج کنیم که به دستاوردهای خوبی رسیدیم.ما می‌خواستیم با پرداخت بخشی از بدهی پرونده ای که مفتوح بوده را خارج کرده و سپس به سراغ تخفیف گرفتن برویم.

سعادتمند در خصوص نقل و انتقالات استقلال گفت: ما با ۲ باشگاه لیگ برتری مکاتبه رسمی کردیم، بعد از بازی با شاهین بوشهر با برخی بازیکنان خودمان صحبت کردیم، چون برخی تیم‌ها درگیر کسب سهمیه یا سقوط بودند صبر کردیم تا لیگ تمام شود. بعد از پایان لیگ به باشگاه بازیکنان مد نظرمان نامه زدیم و ان شاءالله نفرات خوبی جذب تیم می‌شوند.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه خودجوش در حال مذاکره با بازیکنان است، یادآور شد: امسال مسابقات خیلی فشرده است و ما فرصت ترمیم تیم را نداریم. به همین دلیل با ۶-۷ بازیکن خوب صحبت کردیم چون من فهرستی از سرمربی تیم نگرفتیم و سعی کردیم خودمان در کمیته نقل و انتقالات با چند بازیکن مذاکره کنیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه مجیدی عنوان کرده بود مدیران باشگاه برد دربی را تبریک نگفته است، عنوان کرد: در این شرایط اجازه بدهید ما صحبتی نکنیم. مجیدی جزو سرمایه‌های باشگاه استقلال است و من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. همانطور که گفتم من او را امروز به ضیافت ناهار دعوت کردم ولی به هر دلیلی نشد که سرمربی در این جلسه حضور پیدا کند.

سعادتمند در خصوص اینکه آیا صحت دارد مذاکرات باشگاه استقلال با بازیکنان در یکی از هتل‌های تهران برگزار می‌شود گفت: ۲-۳ محل را در نظر داریم ولی اینجا(باشگاه) خانه بازیکنان و کسانی است که برای مذاکرات در نظر گرفتیم.

وی در پاسخ به این سوال که در این شرایط باشگاه چگونه می‌تواند بخشی از طلب استراماچونی را پرداخت کند گفت: در هر صورت ما رقمی را برای این موضوع پیش بینی کردیم.  تاکید می‌کنم ما مذاکراتمان با آقای استراماچونی را برای گرفتن تخفیف انجام دادیم.

سعادتمند در پاسخ به این سوال که با این صحبت بازگشت استراماچونی به هیچ عنوان صحت ندارد گفت: این حق باشگاه ما است که به موفقیت برسد چون ما باشگاه بزرگی هستیم ولی این بزرگی از اسم استقلال چند سالی است که دور شده است. بر اساس قوانین و مقررات باشگاه تصمیم می‌گیریم چون هواداران میلیونی داریم.اگر احتمالا یک در صد در جام حذفی نتیجه خوبی نگیریم قطعا روی گزینه‌های دیگر فکر می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه لیست این تیم به آسیا ارسال شده است در پاسخ به این سوال گزینه خوب خارجی هم می‌تواند باشد، گفت: من اصلا موافق عدم ورود بازیکنان و مربیان خارجی نیستم ولی بخش مهم این موضوع مسائل اقتصادی است. ما در کشور هم بازیکنان و هم مربیان خوبی داریم ولی استراماچونی هم می‌تواند یکی از گزینه‌های ما باشد.

وی در خصوص اینکه رسانه‌های ایتالیایی مطالبی را می‌نویسند، گفت: در آن نشست ما هیچ خبرنگاری حضور نداشت و مطمئنا آنچه نوشته می‌شود گمانه‌زنی است. همه صحبت ما محرمانه بود.

سعادتمند در خصوص اینکه آیا با مجیدی آشتی کرده است یا خیر عنوان کرد: من با هیچکس قهر نیستم و خدا نکند این اتفاق بیفتد. روز بازی هم در کنار تیم و کادر فنی هستیم

مدیرعامل استقلال در خصوص شایعاتی که پیرامون عقد قرارداد با بازیکنان به دلار مطرح می‌شود گفت: باشگاه استقلال با هیچکس در ایران قرارداد دلاری امضا نخواهد کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آقای سعادتمند! استقلال قهرمان حذفی هم شد فکر یک گزینه جدید باش/ تا صدسال دیگر هم با این افراد ناهار نمی‌خورم!

س سپتامبر 1 , 2020
به گزارش مشرق، در حالی که استقلال روز پنجشنبه در فینال جام حذفی مسابقه حساسی با تراکتور را برگزار خواهد کرد، جنگ رسانه ای احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه و فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها ادامه دارد.اگرچه مجیدی بعد از وساطت وریا غفوری و مجید نامجومطلق تصمیم گر...