نکونام و رضاوند علیه بحران‌سازی در استقلال

به گزارش مشرق، چندی پیش باشگاه استقلال پس از دریافت پول از اسپانسر، بخشی از مطالبات فصل جدید بازیکنان تیم را پرداخت کرد. طبق اعلام مدیرعامل این باشگاه قرار بر این بوده که گروه دیگری از بازیکنان چند روز بعد و با پاس شدن چک دوم، مطالبات خودشان را دریافت کنند.

در این میان اینطور عنوان شد که باشگاه استقلال به بازیکنانی که برای کسر قراردادشان همکاری نکرده‌اند، پرداختی نداشته است. درحالیکه این بازیکنان پیش از این به توافقاتی با مدیریت رسیده بودند و قرار بود برای کسر قراردادشان اقدام کنند. البته پرداخت دو مرحله‌ای به بازیکنان، دلخوری برخی از آن‌ها را نیز در پی داشت اما با توضیحات علی خطیر مشخص شد باشگاه قصدی نداشته و تنها در انتظار وصول چک دوم بوده است.

با اینحال برخی از جریان‌های تخریبی که پس از توافق نکونام و خطیر، موضوعات دیگری مانند صورتجلسه بی اعتبار هیات مدیره برای برکناری نکونام را رسانه‌ای کردند، اینبار تلاش کردند آرش رضاوند را در این ماجرا به عنوان نمادی از ناراحتی بازیکنان معرفی کنند تا سوژه جدیدی برای ایجاد اختلاف و تفرقه در مجموعه باشگاه استقلال و به حاشیه کشاندن این تیم داشته باشند.

با اینحال صحبت‌های رضاوند پس از بازی با تراکتور نشان داد که بازیکنان استقلال برای حفظ آرامش و اتحاد در این تیم، بازیچه حاشیه سازی‌ها نمی‌شوند. هافبک استقلال پس از این بازی اعلام کرد: "مشکل ما با باشگاه حل شد و مشکل خاصی نبود. صددرصد در هفته آینده تعامل می‌کنیم و مشکلی هم وجود ندارد."

البته پیش از این نیز، جواد نکونام در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتور در خصوص اینکه اخیرا، جریانات تخریبی سعی در ایجاد حاشیه برای بازیکنان در راستای به هم ریختن فضای تیم و قراردادن آن‌ها مقابل مدیریت و هواداران دارند، گفت؛ "بازیکنان استقلال باهوش تر از این هستند که درگیر شیطنت‌ها شوند و امیدوارم این شیطنت‌ها فقط از طرف دشمنان استقلال باشد."

این صحبت‌های سرمربی استقلال نشان می‌دهد برخی افراد در لباسِ دوست و دلسوز استقلال، تنها به دنبال منافع شخصی خودشان هستند و درحالیکه این تیم با امتیاز گیری خوب اکنون در صدرجدول حضور دارد، با پخش اخبار منفی و حاشیه ساز در تلاشند تیم نکونام را از آرامش دور کنند تا به اهداف و منافع خودشان برسند.

به این ترتیب، آرش رضاوند نشان داد که اتحاد درونی استقلال تنها یک شعار نیست و کلیه ارکان این مجموعه علیرغم تمام اختلاف نظرها، برای رسیدن به موفقیت با هم تعامل دارند و از یکدلی فاصله نمی‌گیرند.

البته این بار اول نیست که جریان سازها به خصوص در فضای مجازی به بهانه‌های مختلف برای ایجاد بحران در استقلال تلاش می‌کنند. درحالیکه تیم نکونام نتیجه می‌گیرد و هواداران هم از این اتفاق رضایت کامل دارند اما شیطنت‌هایی که به نامِ دلسوزی، علیه استقلال صورت می‌گیرد و سرچشمه‌های آن نیز قابل شناسایی است، هدفی جز دور کردن این تیم از آرامش و نتیجه گیری ندارد. با اینحال به نظر می‌رسد باشگاه و تیم استقلال اگرچه تاکنون با حفظ اتحاد به این حاشیه سازی‌ها بها نداده‌اند اما تا پایان فصل ممکن است بازهم هدفِ اصلی شیطنت‌های مجازی از جانب به ظاهر خودی‌ها باشند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هشدار معاون اجرایی استقلال به حاشیه‌سازان!

د نوامبر 13 , 2023
به گزارش مشرق، مهدی روحی درباره حضور مسئولان این باشگاه در نمایشگاه بین‌المللی اقتصادی کیش اظهار داشت: حضور در نمایشگاه بین‌المللی اقتصادی کیش ثمرات پرباری را برای استقلال به همراه خواهد داشت. همه مدیران برجسته اقتصادی کشور در این نمایشگاه حضور داشت...