هشدار معاون اجرایی استقلال به حاشیه‌سازان!

به گزارش مشرق، مهدی روحی درباره حضور مسئولان این باشگاه در نمایشگاه بین‌المللی اقتصادی کیش اظهار داشت: حضور در نمایشگاه بین‌المللی اقتصادی کیش ثمرات پرباری را برای استقلال به همراه خواهد داشت. همه مدیران برجسته اقتصادی کشور در این نمایشگاه حضور داشتند و این رویداد فرصت مناسبی فراهم کرد تا در جهت منافع باشگاه استقلال گام‌های بزرگی برداشته شود.

وی افزود: به طور حتم با جلسات و مذاکراتی که مدیرعامل باشگاه استقلال‌ برگزار کرد، اتفاقات خوبی در حوزه اقتصادی رخ خواهد داد. این نمایشگاه فرصتی طلایی برای افزایش مشارکت در حوزه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری بود ضمن اینکه به رشد دانش مالی برای مدیران استقلال کمک می‌کند. سواد مالی یکی‌ از مولفه‌های مهم باشگاه‌داری در عصر حاضر است.

روحی اضافه کرد: در این مدت علی خطیر(مدیرعامل باشگاه استقلال) گام‌های مناسبی را در جهت منافع باشگاه برداشته است و شاید تنها مدیری محسوب باشد که در سال‌های اخیر نه تنها در پرداخت بدهی‌ها موفق عمل کرده بلکه در حوزه درآمدزایی نیز به صورت واقعی گام برداشته است. او بدون دریافت وام و صرفا با جذب حامی مالی، منابع قابل ملاحظه‌ای را به باشگاه تزریق کرد.

معاون اجرایی استقلال افزود: استقلال شرایط خوبی دارد و همه مجموعه در تلاش هستند تا با همدلی بهترین روزها را برای هواداران رقم بزنند. متاسفانه برخی‌ افراد به دنبال حاشیه‌سازی برای استقلال هستند. به آنها توصیه می‌کنم دست از این رفتارها بردارند در غیر این صورت مجبور خواهیم شد، نسبت به واکنش مقتضی اقدام کنیم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بردن برزیل شیرین بود اما انگلیس سختگیرانه بازی می‌کند

س نوامبر 14 , 2023
به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در مورد پیروزی تیم ملی نوجوانان ایران مقابل برزیل در جام جهانی اظهار داشت: ابتدا باید به فوتبال ایران تبریک بگویم. بردی شیرین و خوب به دست آمد با بازگشتی عالی که خیلی سخت به نظر می‌رسید ولی انجام شد. ما برزیل را بردیم که آ...