نویدکیا: هر دو تیم می‌توانستند برنده باشند/ اهل کنایه زدن به نکونام نیستم

به گزارش مشرق، محرم نویدکیا، سرمربی مس رفسنجان پس از تساوی دو بر دو این تیم برابر استقلال در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در نشست خبری، گفت: مسابقه فوق‌العاده و جذابی بود. نیمه اول، استقلال بهتربازی کرد و موقعیت‌های بهتری به خصوص روی ضربات به سمت چارچوب داشت. باید بگویم در این نیمه استقلال باکیفیت‌تر بازی کرد. در نیمه دوم، اما با اعتمادبه‌نفس بیشتری بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم.

وی با اشاره به اینکه مسابقه امشب از آن بازی‌هایی بود که تماشاگران لذت بردند، اظهار داشت: بازی عادلانه بود و هر دو تیم می‌توانستند برنده باشند. بحث‌هایی درباره استقلال می‌شد که تیمی دفاعی است اما امروز آنها تیمی هجومی نشان دادند و بازی فوق‌العاده بود و امیدوارم تماشاگران لذت برده باشند.فکر می‌کنم که همه از این مسابقه لذت بردند.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد در نشست خبری قبل از مسابقه به سبک بازی این تیم کنایه‌ زده‌اید، یادآور شد: اهل اینکه با کنایه و در لفافه صحبت کنم، نیستم. نکونام دوست خوب من است. شاید دیدگاه فوتبالی‌ما دو نفر متفاوت باشد، ولی حرف‌های من نظرات شخصی درباره فوتبال و جایی که کار می‌کنم، بود. در سپاهان این سبک را بازی می‌کردم و در مس نیز همان را اجرا می‌کنم. یکی از همکاران شما سئوال پرسید که فکر نمی‌کنید این سبک به درد فوتبال نمی‌خورد که پاسخ دادم اگر دنبالم نیامدند خانه می‌نشینم.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه در مورد کسی صحبت نکردم و دیدگاه خودم را گفتم، تاکید کرد: تکرار می‌کنم تیمی که صدرنشین است نمی‌تواند فقط دفاعی بازی کرده باشد. این صحبت‌ها برای کسانی است که بحث‌های رقابتی بین چهار تیم بالای جدول را می‌بینند و می‌خواهند برداشت علیه تیم دیگری کنند.

وی در پاسخ به این سوال که راز موفقیت او با مس رفسنجان مقابل استقلال چه چیزی است، گفت: یک مساوی گرفتیم و شاید برنده می‌شدیم که احتمالاً بهتر صحبت می‌کردم. نمی‌توان گفت چه رمزی داشتیم و همان بازی که قبلاً داشتیم امروز تکرار کردیم. دوست دارم تیمم جسور و از انتهای زمین بازی کند. اینکه دنبال صفر - صفر باشم را دوست ندارم، حتی به قیمت اینکه بازی را از دست بدهم.

نویدکیا با اشاره به اینکه وقتی هوادار به استادیوم می‌آید، دوست دارم از دیدن بازی لذت ببرد، تصریح کرد: دوست دارم تماشاگر از جایش بلند شود و موقعیت‌های تیمش یا حریف را ببیند. امروز کیف کردم، هواداران استقلال با تمام وجودشان از تیم خود حمایت کردند. به آنها تبریک می‌گویم که سرسختانه به تیم‌شان انرژی و روحیه می‌دادند.

سرمربی مس رفسنجان درباره هدفگذاری‌اش در مس هم اذعان داشت: باید واقع‌بینانه درباره مس صحبت کرد. نمی‌توانم چون چهار نتیجه نسبتا خوب گرفته‌ام اینجا بنشینم و سخنرانی خیلی بزرگی انجام دهم. باید واقع‌بینانه صحبت کنم. تیمم کیفیت خوبی دارد، ولی باید قبول کرد نیم‌فصل اول خوبی را نداشته است. اوایل کار که اضافه شدم حس کردم مسئولان و هوادارانی که دیدم انتظار داشتند تیم را در لیگ نگه دارم و انتظار دیگری نداشتند، اما چون می‌دانستم مس کیفیت خوبی دارد، فکر می‌کنم می‌توانیم رقابت داشته باشیم.

وی افزود:باید منطقی کار کنیم تا حداقل در نیمه بالای جدول باشیم. در جام حذفی نیز اتفاقات تأثیرگذار است و باید ببینیم چه اتفاقی در انتظارمان است.

نویدکیا در پایان درباره حواشی حامد لک که سبب شد در بازی امشب هواداران استقلال علیه او شعار دهند، هم تصریح کرد: نمی‌خواهم احساسی درباره او حرف بزنم و باید منطقی صحبت کنم. شاید لک در ظاهر آدم تندی باشد، ولی بچه خوش قلبی است. تا وقتی به اینجا نیامده بودم فکر نمی‌کردم یک انسان می‌تواند خوش قلب باشد. یکی دو نفر از هواداران استقلال من را صدا کردند و گفتند ظاهرا لک چیزی گفته است که من عذرخواهی کردم. با لک صحبت کردم و گفت من با هواداران استقلال نبودم و با فرد دیگری بگو مگو کردم، اما اگر لک حرفی به هواداران زده است، من عذرخواه هستم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چشمی: مقصر هر دو گل مس رفسنجان من بودم

ش آوریل 6 , 2024
به گزارش مشرق، روزبه چشمی پس از تساوی ۲-۲ استقلال مقابل مس رفسنجان گفت: از هواداران‌مان ممنون هستم که به ورزشگاه آمدند. بازی قشنگی بود اما نتیجه‌ آن چیزی نبود که می‌خواستیم. دو گل خوردیم که مقصر هر دو من بودم و گردن می‌گیرم. بازیکنان ما تلاش‌شان را کرد...