کسانی که شفر را به تمرین راه ندادند پاسخگو باشند

به گزارش مشرق، کیانوش رحمتی در خصوص شرایط باشگاه استقلال اظهاراتی داشت که آن را می‌خوانید:

بیشتر بخوانید:

وزارت ورزش به قراردادهای استقلال ورود کند

واسطه‌ها به منافع خود فکر می‌کنند
در تیم‌های بزرگ همیشه واسطه‌هایی هستند که با انتخاب‌های خود، تنها منافع خودشان را دنبال می‌کنند و این انتخاب اشتباه عواقبش می‌ماند برای باشگاه مانند حضور بازیکنانی چون بویان.

فتحی طلب بازیکنان ۱۰ سال اخیر استقلال را داد
در پرونده بویان و شفر، ایرادات زیادی به فتحی گرفته می‌شود. فتحی همان مدیری بود که طلب بازیکنان ۱۰ سال گذشته را داد و این فشاری که به او وارد می‌شود، عادلانه نیست. قطعا هر مدیری، هم عملکرد مثبت داشته هم منفی؛ چطور زمانی که فتحی مدیرعامل بود همه اطرافش بودند اما الان از او انتقاد می‌کنند؟

زمان واعظ آشتیانی بدهی استقلال صفر شد
من یادم می‌آید یک بار بدهی‌های کل استقلال صفر شد آن هم زمان مدیریت واعظ آشتیانی بود، ولی در حال حاضر بعید می‌دانم مدیری بتواند بدهی باشگاهی مانند استقلال را صفر کند، مگر اینکه سازمان خصوصی‌سازی وارد عمل شود تا این بدهی‌ها را به پایین‌ترین حد خود برساند.

کسانی که شفر را به تمرین راه ندادند پاسخگو باشند
رفتار خوبی با شفر در ایران نشد. می‌توانستند با او بهتر رفتار کنند تا اینکه سر تمرین راهش ندهند. حتی می‌شد از او قدردانی کنند یا رفتار بسیار حرفه‌ای با او داشته باشند. حالا تمام کسانی که با شفر آن برخورد را کردند، بیایند و پاسخگو باشند.

حق فولاد است از شرایط میزبانی استفاده کند
اولا من حق را به فولاد می‌دهم که از شرایط میزبانی خود استفاده کند. به نظرم اگر بازیکنان تحت تاثیر کرونا و دیگر مسائل حاشیه‌ای قرار نگیرند، شاهد یک بازی فنی خواهیم بود و کیفیت بازی هم به نظرم بالا می‌رود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فولاد به راحتی تسلیم استقلال نمی‌شود

د ژوئن 22 , 2020
به گزارش مشرق، در اولین بازی بعد از شروع مجدد فصل نوزدهم لیگ برتر دو تیم استقلال و فولاد خوزستان در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم از ساعت ۲۱ روز چهارشنبه ۴ تیر در اهواز به مصاف هم می‌روند که این دیدار سهم زیادی در معادلات بالای جدول خواهد داشت و...